Comunitățile de HR și accesul la informație
Au trecut de mult zilele în care, pentru a obține informațiile de care aveau nevoie, specialiștii HR erau nevoiți să caute în teancuri de documente (mai mult sau mai puțin depășite) sau să aștepte momentul prielnic pentru a discuta subiectele în cauză cu persoane mai experimentate.
Mediul online de comunicare a schimbat ireversibil tiparele de interacțiune, viteza cu care avem acces la informații de calitate și modul în care ne putem folosi de ele pentru a obține performanță în jobul nostru acum. Într-o măsură covârșitoare, succesul profesional depinde de măsura în care avem acces la comunități de profesioniști din domeniul nostru de interes dar și de posibilitatea de a utiliza eficient contacte cu diferite seturi de competențe și experiențe (puterea verigilor slabe).
În acest context, raportul HCI pe care vi-l recomandăm azi descrie modul în care nevoile HR-ului actual schimbă efectiv modul în care este livrată informația, subliniind faptul că liderii de HR (cei care ajung să fie invitați la masa „greilor” din organizație) știu cum să colaboreze și să împărtășească informații cu profesioniștii din domeniu, accesând resurse (cunoștințe și practici de succes) care susțin un proces constant de învățare fără a consuma inutil bugetele de training.
Descărcați raportul Tear Down the Walls: Enterprise HR Needs Are Changing How Information Is Delivered – How to Embrace the New Era of Learning Delivery pentru a descoperi cum, făcând parte din comunități profesionale relevante, puteți avea acces la mii de studii de caz și exemple de practici funcționale puse la punct de companii și lideri de top.
Sursă imagine aici.
Newsletter-ul Portal HR
100% fără spam