Conferința supereroilor în HR ajunge la Oradea – 23 noiembrie 2017
HR Summit – The SuperHeRoes Conference, conferință de renume în Transilvania, Banat și Moldova, vine cu o primă ediție la Oradea! Având în spate 13 ediții desfășurate cu succes în orașe reprezentative ale țării precum Cluj-Napoca, Timișoara și Iași, HR Summit urmărește să își extindă comunitatea HR-ilor și în rândul bihorenilor.
HR Summit, The SuperHeRoes Conference reunește de mai bine de 5 ani Manageri și Directori de resurse umane, specialiști și furnizori din domeniul resurselor umane și management, oferind acestora adevărate experiențe de business în mijlocul unei comunități puternice. Tematica conferinței este „SuperHeRoes have landed in Oradea!”, iar în cadrul HR Summit dezbatem subiecte și aspecte precum recrutare, cultură organizațională, talent management, dreptul muncii, coaching trainning sau motivarea/retenția angajaților.
Dezvoltarea unei strategii de HR – punct de sprijin în îndeplinirea așteptărilor
Nicoleta Capătă, HR Director @Flanco, este speaker în cadrul HR Summit Oradea! Nicoleta activează în domeniul Resurselor Umane de mai bine de 10 ani, iar de la începutul anului 2010 răspunde de departamentul de HR Flanco România. După 4 ani petrecuţi ca HR Manager, Nicoleta a obţinut în 2014 funcţia de HR Director, iar în prezent se ocupă de dezvoltarea strategiei de resurse umane a companiei şi are în subordine 1500 angajaţi din 60 de oraşe.
Din poziţia de director de resurse umane, Nicoleta Capătă se ocupă de dezvoltarea strategiei de HR a companiei, având ca priorităţi implementarea programelor de dezvoltare profesională, managementul performanţei, precum şi identificarea şi cultivarea talentelor din organizaţie. Nicoleta afirmă că „orice moment în care colegii mei acționează ca o echipă, se sprijină reciproc și obțin rezultate peste obiectivele pe care ni le-am stabilit inițial îmi demonstrează că aceștia au înțeles misiunea și așteptările noastre, dar și că le place ceea ce fac.”
Numărul angajaților nu crește performanța echipei
Sorina Bradea, Managing Partner @Thomas International, susține că „nu este suficient numărul de angajați pentru a-ți crește performanța, ci și nivelul de competențe pe care angajații tăi îl au.” Performanța angajaților ține strict de angajat și de munca pe care acesta o livrează, numărul fiind irelevant atât timp cât nu se livrează rezutatul dorit. De aceea, procesul de recrutare joacă un rol extrem de important în crearea echipei performante.
Trainer și Consultant în cadrul propriei companii de consultanță în HR – Romarketing – Sorina a adus în România una dintre cele mai cunoscute și utilizate platform de evaluare, la nivel mondial: Thomas International. Sorina este speaker în cadrul HR Summit Oradea, eveniment care are loc pe 23 Noiembrie 2017.
Echipa – reflexia în oglindă a managerului
„Echipa reprezintă pentru un manager un punct de sprijin, un evaluator corect şi o oglindă a acestuia”, afirmă Corina Neagu, Founder @Dare. De peste 20 de ani, una dintre pasiunile Corinei a fost să ajute oamenii să-și depășească limitele și să-și ducă viața la un nivel superior atât în carieră cât și pe plan personal.
Corina a sprijinit, educat si dezvoltat echipe și oameni cu ajutorul abilităților și competențelor sale de HR, business, management, dar și prin articolele și cursurile susținute în companiile pentru sau cu care a colaborat. În calitate de recrutor în ultimii 10 ani, a recrutat sute de oameni pentru diferite poziții și industrii, totodată, construind și dezvoltând echipe. Corina Neagu face parte din comunitatea HR Summit încă din anul 2014, iar în toamna aceasta este speaker la HR Summit Oradea.
Newsletter-ul Portal HR
100% fără spam