Hot Now

Cum atragi oamenii potriviți în compania ta cu ajutorul instrumentelor personalizate

17 09 2014, Cristina Simion , Comenteaza, 3.001 afisari

Și astăzi ai venit la birou cu același gând, așa-i? Este o dimineață frumoasă, îți bei cafeaua, îți golești mintea și te apuci limpede de treabă. O mulțime de poziții sunt deschise, fie compania crește, fie oamenii caută o schimbare. Schimbarea este firească și necesară, în cele mai multe cazuri, însă, schimbarea vine cu efectul de domino, proiecte importante rămân în aer, încarcarea crește pentru că înlocuirea durează, oamenii se demotivează și toate aceste presiuni se întorc la HR .

Ți-ai dori să ai timp să mergi puțin prin companie, să vorbești cu oamenii, să-i cunoști, sa te asiguri ca exista congruență între rolul lor și ceea ce își doresc, să îi întrebi unde și-ar dori să ajungă și să găsești o cale să-i aduci acolo. Daca ai avea timp să faci asta, ai reuși să obții angajamentul echipelor și ai putea astfel ajuta compania ta să crească frumos.

Gândurile despre oameni, cultura companiei și frumusețea lucrului în echipe închegate, despre parteneriatul tău strategic cu compania rămân gândurile trecătoare ale dimineților pline de energie, pentru că presiunea termenelor începe să crească și trebuie să-ți organizezi activitățile. Dacă organizarea activităților ar fi mai ușoară, ai avea mai mult timp pentru a găsi soluții.

Pentru a recâștiga timpul consumat cu activitățile administrative din procesul de recrutare, ai nevoie de un instrument flexibi, care să te ajute să-ți organizezi activitatea exact așa cum ai nevoie. Ce-și doresc de fapt recrutorii de la un soft de recrutare?

Accesibilitate – Un instrument ușor accesibil, de oriunde te-ai afla. Poate ești într-o companie care și-a stabilit un service center in România și coordonezi o practică globală de recrutare, ai nevoie de un instrument la dispoziția ta, oriunde te-ai afla, de aceea este obligatoriu să fie o aplicatie web-based sau Cloud

Flexibilitate – Practica de recrutare vine cu nevoi foarte diferite de la o industrie la alta și în funcție de volume, de aceea, aplicația trebuie să se adapteze practicii în cele mai mici detalii, etapele și fluxurile să fie ușor de definit, datele să fie ușor de organizat și filtrat, aplicațiile flexibile permit atașare de etichete relevante în funcție de care să puteți face căutări, permit inserare de comentarii în CV-uri

Integrare – Din aplicație ar trebui să poți publica direct anunțul privind o poziție deschisă pe pagina de cariere a companiei, sau pe website-uri de job-uri și să poți aduce automat CV-urile aplicanților prin sincronizarea cu acestea, să poți face import de CV-uri printr-un click, sa poti accesa teste de personalitate si servicii de background screening direct din aplicatie

Standardizare – O librărie a pozițiilor din companie este necesară, cu descrierea acestora, cerințe, profil psihologic, etape de recrutare cu template-uri de email și teste atașate, pentru a pastra consistența practicii și a nu irosi timp completând aceste informații de câte ori este nevoie să publici un anunț

Comunicare – O aplicație de recrutare eficientă asigură comunicarea facilă în departament, prin notificări care ajută o organizare bună, fără scăpări, dar și comunicarea cu toți ceilalți actori implicați în procesul de recrutare: candidați, prin transmiterea email-urilor și testelor direct din platformă, manageri beneficiari, care ar fi ideal să poată lansa cererile de recrutare către HR, să poată vizualiza profilele candiaților, să poată primi notificări la programarea interviurilor

Măsurare – Performanța practicii de recrutare și selecțieeste importantă, dacă toate activitățile se vor derula printr-o singură aplicație, vor putea fi accesate informații privind practica de recrutare și calcula în baza acestora indicatori de performanță, pentru anumite perioade, separate pe recrutori, indicatori care pot fi accesați în orice moment

Instrumentele pe care le utilizați pot face diferența în activitatea voastră și pot scurta simțitor timpul pe care îl petreceți în mod redundant cu task-uri care nu generează creștere. Dacă reușiți să găsiți un tool de recrutare care să răspundă tuturor nevoilor voastre, veți reuși să găsiți și resurse pentru a genera idei, și a vă păstra zilele pline de energie și culoare, cu oameni.

Adauga comentariu

Cele mai noi

CIO Council și Revista CARIERE în parteneriat cu Dell Technologies și Intel organizează joi, 16 iulie, între orele 16:00-17:30, evenimentul online cu tema “Leading Change for the Digital Future” care are loc sub umbrela CIO Talks. În ultimele luni am conștientizat cu toții că acum, mai mult ca niciodată, tehnologia trebuie să se afle în […]

Detalii

Deși companiile europene intenționează să accelereze transformarea digitală, este posibil ca investițiile lor mai lente în inovare să nu le permită să ajungă din urmă companiile americane și chineze Două treimi (66%) dintre liderii afacerilor la nivel mondial sunt încrezători că piața europeană va înregistra o revenire relativ rapidă în urma recesiunii economice cauzate de […]

Detalii

Regulamentul intern este un document obligatoriu pentru toți angajatorii și acesta a căpătat o importanță sporită în contextul epidemiei de coronavirus. De ce? Pentru că fiecare angajator trebuie să-și adapteze regulamentul intern la regulile de protecție sanitară stabilite recent prin legislație. Conform Codului muncii, regulamentul intern stabilește aspecte precum regulile de protecție, igienă și securitate în muncă, […]

Detalii

Tehnologiile sigure de colaborare care ajută oamenii să lucreze de oriunde reprezintă o preocupare majoră pentru orice CIO, punând presiune pe echipele IT nevoite să asigure suport atât pentru angajații care lucrează de la distanță, cât și pentru planificarea revenirii la birou. Cisco (NASDAQ: CSCO) anunță câteva îmbunătățiri cheie aduse soluției Webex, pentru a răspunde […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter