Cum să devii mai valoros la locul de muncă
Îi putem spune brand personal, reputație sau pur și simplu imagine. Toate aceste concepte se bazează, de fapt, pe o idee pe cât se simplă pe atât de provocatoare: important nu este doar ceea ce știm/credem noi despre noi, ci ceea ce cred ceilalți despre noi.
Deși nu am exclude în totalitate importanța încrederii în sine (fără ea, de altfel, nu se poate clădi un brand personal), suntem convinși că succesul și în viața profesională este dat într-o măsură covârșitoare de abilitatea noastră de a ne poziționa ca specialiști, de a dovedi nu doar că avem cunoștințe și abilități, ci și că aducem performanță în organizație și suntem foarte greu de înlocuit.
Prezentarea de pe Slideshare pe care v-o recomandăm azi este redactată de un specialist recunoscut în branding și pornește de la întrebări reale ale profesioniștilor ca noi și ca voi despre cele mai bune modalități prin care putem ajunge să ne dovedim valoarea la locul de muncă și să ne poziționăm în consecință în ochii celor din jur.
Iată ce putem face:
Newsletter-ul Portal HR
100% fără spam