Cum se vede brandul de angajator in recrutare?
S-ar vedea bine daca ar exista o preocupare reala pentru imagine din interiorul organizatiei. Reputatia organizatiei nu este doar responsabilitatea HR-ului, e adevarat, dar acesta are un rol critic in construirea ei pe parcursul derularii proceselor de recrutare, pentru ca in timpul acestor procese vizibilitatea este maxima si mesajele despre cultura si valori se propaga cu o rapiditate foarte mare.
Webcast-ul Integrating Employment Branding at Each Recruiting Touch Point de pe HCI.org, porneste de la premiza ca fiecare mesaj transmis in afara pe parcursul procesului de recrutare este esential pentru calitatea brandului de angajator, un motiv in plus pentru care nu ne putem permite sa nu controlam procesul de comunicare si sa ne asiguram ca organizatia este prezenta acolo unde trebuie cu mesajele de care este nevoie.
Organizatorii webcast-ului pe care vi-l recomandam fac mai mult decat sa discute utilitatea teoretica a unor modele. Prezinta un studiu de caz real si pe baza lui trag concluzii inspirate despre: modul in care fisele de post „socializate” ii pot ajuta pe candidatii potentiali sa inteleaga mai bine gradul de potrivire cu postul, strategiile de focusare a anunturilor in social media pentru a atrage aplicatii relevante, tehnicile de punere la punct a unui brand puternic de angajator in interiorul organizatiei pentru a facilita astfel procesele de recomandari/ referinte de la angajati etc.
Afla mai multe detalii si inscrie-te acum la acest webcast din data de 15 decembrie 2010.
Newsletter-ul Portal HR
100% fără spam