Cum se vede brandul tau profesional online?

Probabil ca inca nu ti-ai pus serios problema ce pot afla potentialii angajatori despre tine online. Ti se pare, nu-i asa, ca toata discutia asta despre recrutarea prin retele sociale e doar de dragul senzationalului sau, in cel mai bun caz, o simpla moda, e o tendinta care vine si trece, ca multe altele.
In acest caz, avem o veste ingrijoratoare pentru tine: recrutarea sociala va ajunge in scurt timp sa depaseasca stadiul de fenomen si sa se aseze in tiparele normalitatii. Iar daca angajatorii isi pun din ce in ce mai des intrebarea cum si ce sa faca in aceasta directie, poate ca e momentul sa te gandesti si tu serios cum „arati” online. In termeni mai oficiali, am putea vorbi despre brandul personal si cum se vede el prin cumularea tuturor informatiilor disponibile despre tine online.
Si pentru ca s-ar putea sa iti fie greu sa aduni si sa interpretezi informatiile de pe toate conturile pe care speram ca le cultivi regulat (Linkedin, Facebook, Twitter), iti propunem sa incerci un instrument de evaluare a scorului carierei tale… online.
Initiativa celor de la MyWebCareer (care au creat instrumentul) s-a bazat pe cateva date statistice care vorbesc de la sine:
– 70% din angajatori au respins pana acum candidati pe baza informatiilor obtinute din mediul online;
– 75% din angajatori au in politicile lor de recrutare mentionata ca obligatorie etapa de verificare a informatiilor disponibile online despre candidat;
– 84% dintre angajatori sunt convinsi ca importanta datelor despre reputatie disponibile online va creste in urmatorii ani.
Daca la noi lucrurile merg mai incet in aceasta directie, nu inseamna insa ca nu vom ajunge la aceeasi destinatie. Evalueaza-ti brandul online si descopera ce ai de facut pentru ca imaginea ta sa te recomande in cautarile pe care le fac angajatorii.
Newsletter-ul Portal HR
100% fără spam