Hot Now

Fundația Orange lansează campania „Integrare prin comunicare”

08 06 2015, Portal HR , Comenteaza, 2.024 afisari

Pentru că „unii dintre noi simt lucrurile altfel”, Fundația Orange a inițiat campania de conștientizare „Integrare prin comunicare” prin care își propune să atragă atenția asupra nevoii de integrare socială a persoanelor cu dizabilități senzoriale.

Campania este menită să aducă în prim-plan povești reale de viață ale unor tineri cu deficiențe de vedere sau de auz care și-au construit riguros traseul din fiecare zi prin muncă, pasiune și dedicare, devenind printre cei mai buni în domeniile în care activează. Aceste povești inspiraționale ale unor persoane cu dizabilități vizuale sau auditive sunt prezentate și într-o secțiune specială de pe website-ul Fundației Orange.

Această campanie face parte dintr-o inițiativă mai amplă de sprijin pentru integrare socială a persoanelor cu dizabilități vizuale și auditive, ce a inclus și o cercetare realizată de Institutul pentru Politici Publice (IPP) la solicitarea Fundației Orange. Cercetarea a fost derulată în 7 județe din România, unde există centre de educaţie specială pentru tineri cu deficienţe de vedere sau de auz. La studiu au fost invitaţi să participe reprezentanţi ai autorităţilor, ai şcolilor speciale, ai Asociaţiei Naţionale a Nevăzătorilor şi ai Asociaţiei Naţionale a Surzilor, instituţii private şi de stat şi tineri cu dizabilități.

Studiul a relevat gradul redus de integrare a persoanelor cu dizabilități vizuale și auditive atât pe piața muncii, cât și în societate, în general şi a arătat că reticența publicului larg vine în principal din lipsă de interacțiune cu aceste persoane și în consecință din lipsă de încredere în aptitudinile lor profesionale. Astfel, în judeţele investigate, doar 1 din 5 tineri cu dizabilitate auditivă, respectiv 1 din 15 tineri cu dizabilitate vizuală aveau un loc de muncă, în general fiind vorba de posturi de execuţie, majoritatea angajatorilor privați intervievaţi declarând că nu consideră că o persoană cu dizabilități ar face față cerințelor din companie.

„Din momentul în care am aflat aceste povești impresionante de viață, trăite de persoane cu deficiențe de vedere sau de auz, care au reușit prin propriile eforturi să-și urmeze visele sau sunt pe cale să și le îndeplinească, am decis să le facem cunoscute tuturor. Astfel, a luat naștere campania „Integrare prin comunicare”, o invitație adresată publicului larg de a-i descoperi pe semenii noștri, prin care ne-am propus să arătăm că și persoanele cu deficiențe senzoriale sunt modele pentru cei din jur: cu pasiunile, calitățile, realizările și provocările care fac parte din viața fiecăruia. Este o campanie de conștientizare a necesității creării unei societăți incluzive, cu o abordare egalitară.”, a declarat Dana Deac, Președinte al Consiliului Director al Fundației Orange.

Misiunea Fundaţiei Orange este reprezentată de îmbunătăţirea calităţii vieţii persoanelor cu dizabilități vizuale și auditive. Prin programul de finanţare „Lumea prin culoare şi sunet”, Fundaţia Orange oferă anual fonduri pentru proiecte de sănătate, educaţie sau cultură destinate acestor persoane. Proiectele susţinute sprijină peste 60.000 beneficiari.

Campania „Integrare prin comunicare” se derulează în perioada mai – iunie 2015 și include un spot TV, comunicare în presa scrisă și în online. Strategia campaniei (creație și producție) a fost dezvoltată cu sprijinul Publicis, iar strategia de PR este realizată împreună cu Golin România.

Adauga comentariu

Cele mai noi

BusinessMark are plăcerea să invite specialiștii în resurse umane, employer branding și talent aquisition la conferința „Tomorrow@work”, ce va avea loc marți, 21 martie 2023, la București – JW Marriott Grand Hotel, cât și online. Peste 20 de specialiști români și internaționali vor vorbi despre cum va arăta munca în viitor și cum ne putem […]

Detalii

SoftServe, unul dintre cei mai mari furnizori de soluții digitale din Europa, care a intrat pe piața locală  în mai 2022 și a angajat deja aproape 70 de persoane în centrul de dezvoltare local, a accelerat procesul de recrutare și caută specialiști de top în tehnologii de ultimă generație precum Omniverse și Big Data. Potrivit […]

Detalii

Mullen anunță numirea Ancăi Iuhas în funcția de Head of Strategy, un profesionist cu aproape 20 de ani de experiență în publicitate. În noul rol, Anca va fi responsabilă de dezvoltarea și execuția inițiativelor strategice, consolidând produsul agenției din acest punct de vedere. Expertiza sa contribuie la dezvoltarea soluțiilor creative multi-channel, bazate pe analiza datelor […]

Detalii

Dora, robotul de recrutare, dezvoltat de o echipă de experți, a ajuns la impresionanta cifră de 1 milion de interviuri, în încercarea de a simplifica și eficientiza procesul de recrutare pentru companii și candidați. Un robot de recrutare automatizeză sarcinile repetitive Dora este o unealtă de asistență pentru recrutori, care automatizează anumite sarcini și ușurează […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter