Hot Now

HR-ul si feedback-ul de la clienti

13 06 2011, Portal HR , Comenteaza, 4.924 afisari

Daca ne dorim ca HR-ul sa aiba un loc la masa „greilor” care iau deciziile importante in organizatie, una din modalitatile prin care poate face acest lucru este punerea la punct a unor strategii si politici care sa rezolve cu adevarat problemele de care se loveste organizatia in timp real.

Pentru companiile al caror succes depinde si de feedback-ul primit de la clienti, informatiile de acest gen pot fi utilizate inspirat si de catre cei de la HR pentru a intelege ce si cum trebuie schimbat.

Webcast-ul de pe HCI.org pe care vi-l recomandam pentru data de 16 iunie abordeaza tema dificila a interpretarii feedback-ului de la clienti si o discuta in termeni cat se poate de categorici: feedback-ul trebuie luat ca atare. O posibila concluzie ar fi deci aceea ca interpretarea lui e mai degraba nociva si ca marea utilitate vine din utilizarea informatiilor primite de la clienti pentru a pune direct la punct  schimbarile de care organizatia are nevoie in interior.

Afla mai multe detalii si inscrie-te la webcast-ul Turn Customer Feedback into Internal Improvements and Happier, More Profitable Clients din data de 16 iunie 2011.

Adauga comentariu

Cele mai noi

Peste jumătate dintre angajații români (59%) sunt îngrijorați de impactul incertitudinii economice asupra siguranței locului de muncă, potrivit studiului Randstad Workmonitor, aflat la a  douăzecea ediție. O treime (33%) dintre aceștia sunt îngrijorați de pierderea locului de muncă, procent care crește la 43 % în cazul celor cu vârsta cuprinsă între 45-54 de ani. „Ediția […]

Detalii

Compania Huawei este recunoscută ca angajator de top în România pentru prima oară și pentru a patra oară consecutiv în Europa, în cadrul Top Employers 2023 anunțat recent.  Obținerea certificării Top Employer demonstrează angajamentul organizației de a contribui la o lume mai bună pe piața forței de muncă, care se manifestă prin excelență în politicile […]

Detalii

2022 a fost anul în care angajații au reînceput să se întoarcă la munca de la birou, după doi ani în care stilul de muncă remote a fost mai degrabă regula decât excepția, iar 2023 pare că va continua această tendință. Potrivit datelor celui mai recent sondaj realizat de eJobs România, în acest moment, 46,1% […]

Detalii

Tot mai mulți se plâng de lipsa de pregătirea a noilor generații, însă foarte puțin se adaptează nevoilor lor „Tinerii de azi au nevoie de activități practice și vor teoria doar ca suport.” +1200 tineri și profesori din toată țara au beneficiat de programul ce a inovat educația 72% dintre tinerii de azi regretă că […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter