Hot Now

Leader as a Coach Mastery, cu Jim Bagnola și invitații săi

24 05 2013, Portal HR , Comenteaza, 2.354 afisari

Cunoscutul trainer și coach internațional, Jim Bagnola, va susține la Hilton Athenee Palace din  București, în data de 6 iunie, o conferință axată pe tehnicile și metodele de transformare a leaderilor în antrenori pentru echipele pe care le conduc. Obiectivul întregului eveniment este acela de a ajuta participanții să dezvolte condiția de lider în rândul celorlalti membri din cadrul echipei și al organizației, prin coaching.

Jim Bagnola și invitații săi vor dezvălui secretele care permit unui manager să devină leader și antrenor pentru oamenii săi, precum și cele mai bune metode prin care o echipă dobândește succesul așteptat.

Pe lista discuțiilor vor figura subiecte precum:

  • Beneficiile, principiile și practicile coaching-ului eficient cu echipe de manageri
  • Credințele, abilitățile și comportamentele unui coach operativ
  • 8 maniere de a crea un climat pozitiv de coaching
  • Cum să utilizezi un limbaj inspirațional și puternic și de ce acest lucru este vital
  • Cum și de ce să fim asertivi dar non-confruntaționali
  • Modele de coaching
  • Evaluarea procesului de coaching
  • Tabelul analizei de coaching
  • Coaching în contextul managerial și de echipă
  • Cele 7 comportamente de coaching
  • Ce trebuie evitat în timpul sesiunii de coaching – Best practice
  • Schimbul de roluri în coaching pentru câștigarea experienței
  • Diferența dintre acțiunile punitive și de dezvoltare
  • Fundamentele comunicării deschise
  • Tehnicile ascultării active
  • Feedback eficient și asteptări clare.

Leader as a Coach Mastery se adresează persoanelor care ocupă funcții de top și middle management si care își doresc să realizeze dezvoltarea echipelor pe care le conduc.

Antreprenorii și studenții sunt o altă secțiune de audiență  vizată,  prin prisma posibilității de a dezvolta noi culturi organizaționale bazate pe management prin coaching. De altfel, studenții vor beneficia și de o reducere de 50% din taxa de participare.

Despre Jim Bagnola

Cu o experiență de peste 25 de ani, Jim este speaker internațional și executive coach pentru lideri ai multor companii din Fortune 500 dar și pentru instituții precum NATO, NASA, US Secret Service, US Departartment of State sau Forțele Aeriene Americane.

A deținut functii de Vice Presedinte în diverse corporații, a fost Director Financiar Adjunct de Ajutoare la Universitatea din Akron și Director al Conferințelor la Universitatea de Vest din Illinois.

Jim Bagnola este CSP (Certified speaker professional). Această distincție acordată de Asociația Națională a Speakerilor îl include în topul speakerilor din America de Nord. Jim a fost inclus în “Top 30 lideri  profesioniști din lume” în perioada 2006 – 2010, de către Leadership Gurus Internațional  și a primit titlul de Doctor Honoris Causa acordat de catre USAMV București.

Pentru mai multe detalii referitoare la eveniment și pentru înscrieri, accesați pagina aceasta

Sau contactați-ne la adresa: mihai.lazar@businessedu.ro, Tel: +40 746258719

Adauga comentariu

Cele mai noi

Ca urmare a răspândirii epidemiei COVID19 și a instituirii stării de urgență ce limitează circulația persoanelor, redacția Revistei CARIERE a hotărât să pună gratuit la dispoziția cititorilor săi ediția digitală a publicației, începând cu Martie 2020. Este o formă de respect și de grijă față de integritatea oamenilor și față de nevoia lor de a […]

Detalii

Echipa Biz a lansat astăzi BizRomânia, un proiect special care include site-ul BizRomania.ro și ediția specială a revistei, Biz România. Realizat în timp record, proiectul este dedicat comunității de business și oferă recomandări și soluții de la cei mai puternici experți și analiști pentru traversarea cu bine a crizei coronavirusului. „Acum este nevoie mai mult […]

Detalii

Inițiativa „Reacție pentru educație”, susținută de Ministerul Educației și Cercetării și inițiată de Narada, cu sprijinul Cora România, lansează o platformă digitală care ușurează accesul la educația la distanță pentru cel puțin 30.000 de profesori și elevii lor. Reacție pentru educație este un plan de intervenție, structurat pe două dintre cele mai plauzibile scenarii posibile […]

Detalii

Autor: Claudia Sofianu, Partener, Liderul Diviziei de Impozit pe venit și contribuții sociale, EY România Efectele pandemiei COVID-19 asupra relației dintre angajați și angajatori sunt încă incomplet cunoscute și greu de anticipat în acest moment, dar printre ele ar putea fi: reducerea mobilității oamenilor, folosirea accentuată a mijloacelor de comunicare la distanță și a tehnologiei […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter