Secțiune susținută de

Legatura emotionala dintre angajati si organizatie

Portal HR \ HR Pedia \ Legatura emotionala dintre angajati si organizatie

Se vorbeste mult in ultima vreme despre brand de angajator, abordarea subiectului si recomandarile fiind mai degraba din interior catre exterior. Preocuparea este pentru cum ne comunicam in afara, cum transmitem care sunt valorile care ne reprezinta, cum ne vad candidatii pasivi de care avem nevoie etc.

In realitate, brandul de companie nu este ceva de construit doar in relatie cu exteriorul. Comunicarea cu interiorul este cel putin la fel de importanta pentru ca, mai mult decat orice altceva, o companie este intr-un anumit fel doar in masura in care cei din interior traiesc valorile respective si se raporteaza la ele cu consecventa, le simt ca fiind realitati concrete si nu doar figuri de stil la nivel de discurs.

In acest context, ideea cartii Brand From The Inside de a gasi modalitatile prin care angajatii pot fi legati emotional de brandul organizatiei ni s-a parut cat se poate de corecta si ne-a trezit interesul.

Daca vrei sa afli mai mult despre tehnica branding-ului organizational din interior, poti descarca gratuit al doilea capitol din carte aici.

Data articol: august 15, 2011

Newsletter-ul Portal HR

100% fără spam