Hot Now

Metode de eficientizare a secțiunii de cariere de pe site-ul companiei

30 07 2013, Cristi Ariton , Comenteaza, 4.132 afisari

Atragerea candidaţilor valoroşi în secţiunea de cariere a site-ului unei companii este un proces dificil şi provocator. Pentru a-i convinge să îşi înregistreze CV-ul, să aplice sau măcar să îşi completeze profilul e necesară o ofertă substanţială, prezentată într-un mod excepţional.

În cele mai multe cazuri, această secţiune este plictisitoare, plină de clişee şi lipsită de informaţiile necesare. Pentru a îmbunătăţi situaţia, s-ar putea face schimbări de conţinut şi aspect, tonalitate şi funcţionalitate. Însă, acestea nu sunt în mod tradiţional specifice agendei HR-ului şi va trebui să folosim uneltele şi strategiile Marketingului (online).

În lipsa unor studii despre conversia vizitatorilor în candidaţi, pe pagina de cariere, trebuie să folosim ipotezele şi concluziile experimentelor de conversie a vizitatorilor în clienţi. Pe blogul kissmetrics.com găsim 100 studii de caz despre optimizarea conversiei vizitatorilor (perspectiva de marketing). Din acestea vom încerca să extragem indicatori a căror aplicabilitate poate fi deturnată în interes HR-istic, pentru eficientizarea secţiunii de cariere.

1)    Modificarea design-ului (creşte conversia cu 33%).

2)    O pagină de pornire simplă şi aerisita (cu 225% mai multe conversii).

3)    Postarea unui mesaj ce îndeamnă la acţiune (cu 93% mai multe clicuri în secţiunea respectivă).

4)    Adăugarea unor poze personalizate pe fundalul paginii (cu 102,5% mai multe conversii).

5)    O definire atentă a propoziţiei valorice (cu 128% mai mulţi vizitatori înregistraţi).

6)    Evidenţierea CTA (call to action: cu 591% mai multe conversii).

7)    Adăugarea recenziilor & testimonialelor pe pagină (35%mai multe conversii).

8)    Schimbarea culorilor unor butoane (cu 21% mai multe conversii).

9)    Culoarea roşie a butonului CTA (2,5% creştere a conversiilor).

10) Implementare chat (211% creştere a conversiilor).

11) Butoane pentru repostarea de conţinut pe reţelele sociale (poziţionate corect cresc rata de distribuire a unui mesaj cu 3600%).

12) Imagini mărite (cu 9% mai multe vânzări).

Cele 100 de studii menţionate cuprind mult mai multe exemple unde succesul a fost obţinut în urma schimbării unui singur cuvânt, a unei singure imagini, a unei culori, sau în urma unor modificări mai ample. Ele reprezintă o provocare pentru specialiştii în domeniul resurselor umane pentru a găsi valente HR-istice strategiilor de conversie e vizitatorilor din secţiunea de cariere

Mulţumesc Anei Matei pentru articolul de pe kissmetrics.com. Pe blogul ei sunt multe informaţii despre SEO şi Marketing, informaţii ce pot fi speculate în interes HR-istic. Cu acelaşi scop merită vizitat şi site-ul unbounce.com.

Succes!

Adauga comentariu

Cele mai noi

La o simplă accesare a celui mai utilizat motor de căutare, spre exemplu, pentru ”influencer”, obții rapid (în doar 0,49 de secunde) 473.000 de rezultate. Poți afla că există Social Media Stars Index, care îi ordonează pe cei mai importanți dintre ei, și că, de curând, ANAF a declanșat o campanie de verificări ce vizează […]

Detalii

CIO Council și Revista CARIERE organizează miercuri, 8 decembrie, între orele 14.00-16.00, o nouă ediție din seria de evenimente online CIO TALKS – Powered by CIO Council cu tema: Povești despre date, tehnologie, diversitate, egalitate și incluziune. La această ediție se vor aduce exemple concrete de transformare a afacerii prin tehnologia aliniată la principiile “Diversity Equality and Inclusion” și de instalare […]

Detalii

–          Peste 60% din angajații români care își caută un alt job se consideră subapreciați la locul de muncă actual –          Aproape 19% consideră că și-au îmbunătățit abilitatea de a atrage venituri –          61% s-ar gândi să accepte un loc de muncă în străinătate, dacă acesta le permite să lucreze la distanță Ediția de toamna a studiului Randstad Workmonitor indică […]

Detalii

Creșterea ratei inflației pune presiune pe majorările salariale bugetate de companiile private din România pentru 2022, estimate anterior în medie la 7%, care ar trebui revizuite în sus cu două – trei puncte procentuale, pentru a compensa erodarea puterii de cumpărare, reiese din a doua parte a studiului PayWell 2021, realizat de PwC România. Majoritatea […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter