Hot Now

Metode de eficientizare a secțiunii de cariere de pe site-ul companiei

30 07 2013, Cristi Ariton , Comenteaza, 4.468 afisari

Atragerea candidaţilor valoroşi în secţiunea de cariere a site-ului unei companii este un proces dificil şi provocator. Pentru a-i convinge să îşi înregistreze CV-ul, să aplice sau măcar să îşi completeze profilul e necesară o ofertă substanţială, prezentată într-un mod excepţional.

În cele mai multe cazuri, această secţiune este plictisitoare, plină de clişee şi lipsită de informaţiile necesare. Pentru a îmbunătăţi situaţia, s-ar putea face schimbări de conţinut şi aspect, tonalitate şi funcţionalitate. Însă, acestea nu sunt în mod tradiţional specifice agendei HR-ului şi va trebui să folosim uneltele şi strategiile Marketingului (online).

În lipsa unor studii despre conversia vizitatorilor în candidaţi, pe pagina de cariere, trebuie să folosim ipotezele şi concluziile experimentelor de conversie a vizitatorilor în clienţi. Pe blogul kissmetrics.com găsim 100 studii de caz despre optimizarea conversiei vizitatorilor (perspectiva de marketing). Din acestea vom încerca să extragem indicatori a căror aplicabilitate poate fi deturnată în interes HR-istic, pentru eficientizarea secţiunii de cariere.

1)    Modificarea design-ului (creşte conversia cu 33%).

2)    O pagină de pornire simplă şi aerisita (cu 225% mai multe conversii).

3)    Postarea unui mesaj ce îndeamnă la acţiune (cu 93% mai multe clicuri în secţiunea respectivă).

4)    Adăugarea unor poze personalizate pe fundalul paginii (cu 102,5% mai multe conversii).

5)    O definire atentă a propoziţiei valorice (cu 128% mai mulţi vizitatori înregistraţi).

6)    Evidenţierea CTA (call to action: cu 591% mai multe conversii).

7)    Adăugarea recenziilor & testimonialelor pe pagină (35%mai multe conversii).

8)    Schimbarea culorilor unor butoane (cu 21% mai multe conversii).

9)    Culoarea roşie a butonului CTA (2,5% creştere a conversiilor).

10) Implementare chat (211% creştere a conversiilor).

11) Butoane pentru repostarea de conţinut pe reţelele sociale (poziţionate corect cresc rata de distribuire a unui mesaj cu 3600%).

12) Imagini mărite (cu 9% mai multe vânzări).

Cele 100 de studii menţionate cuprind mult mai multe exemple unde succesul a fost obţinut în urma schimbării unui singur cuvânt, a unei singure imagini, a unei culori, sau în urma unor modificări mai ample. Ele reprezintă o provocare pentru specialiştii în domeniul resurselor umane pentru a găsi valente HR-istice strategiilor de conversie e vizitatorilor din secţiunea de cariere

Mulţumesc Anei Matei pentru articolul de pe kissmetrics.com. Pe blogul ei sunt multe informaţii despre SEO şi Marketing, informaţii ce pot fi speculate în interes HR-istic. Cu acelaşi scop merită vizitat şi site-ul unbounce.com.

Succes!

Adauga comentariu

Cele mai noi

Atragerea și păstrarea talentelor sunt preocupări majore pentru angajatorii din întreaga lume, însă mai mult de o treime (35%) dintre angajați sunt susceptibili să renunțe la locul de muncă în următoarele 12 luni, Generația Z (38%) și milenialii (37%) fiind cei mai predispuși să plece, potrivit studiului EY 2023 Work Reimagined Survey. Sondajul constată o […]

Detalii
Gerke Witteveen, NN Pensii

Gerke Witteveen este noul CEO al NN Pensii SAFPAP S.A., începând din 9 octombrie 2023. Gerke o înlocuiește pe Andreea Pipernea, care a condus NN Pensii SAFPAP S.A. în ultimii șase ani, și care va urma noi oportunități profesionale și antreprenoriale în afara NN. Gerke are o experiență de aproape 20 de ani în domeniul […]

Detalii
Wellnessentially

Wellbeing.ro, unul dintre ei mai importanți furnizori de servicii de wellbeing din România, lansează parteneriatul cu Wellnessentially, o platformă digitală de wellness de ultimă generație care ajută angajatorii să reducă stresul angajaților și să își întărească cultura organizațională prin intermediul experienței gamificate, crescând astfel creativitatea, productivitatea și bună starea generală a acestora. Platforma Wellnessentially este […]

Detalii
Alina Botica / Portal HR

Alina Botica este fotografă, cu specializare în fotografia de beauty, portret și cea de boudoir, reușind să facă femeile să se simtă bine în pielea lor ca să-și poată exprima feminitatea și printr-un shooting foto profesionist. N-a fost mereu simplu și nu și-a găsit nișa de specializare dintr-o dată, ci a trecut prin mai multe […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter