Hot Now

Procter & Gamble concediază 1600 angajați

01 02 2012, Portal HR , 2 comentarii, 5.915 afisari

Știrea despre concedierile în masă anunțate de Procter & Gamble a făcut ieri înconjurul lumii și al internetului. Decizia pare să fi fost luată pornind de la necesitatea de a reduce bugetul actual de publicitate al companiei, în contextul în care social media (și mai precis Facebook) și Google par să ofere modalități mult mai ieftine (pe alocuri chiar gratuite) de a face lucruri care până acum costau bani grei.

Concluzia specialiștilor este că, în sfârșit, gigantul FMCG a conștientizat faptul că strategia de marketing în virtutea căreia funcționează nu este una sustenabilă pe termen lung, fiind necesare schimbări majore. Mai precis, se vorbește despre o trecere de la ceea ce în literatura de specialitate este denumit prin sintagma „outbound marketing” la „inbound marketing”.

Iată, așadar, că fenomenul social media începe să fie recunoscut și acceptat la adevărata sa dimensiune, deși există riscul ca multe companii să cadă acum în capcana ideii conform căreia publicitatea este gratuită în aceste medii. De fapt, necesitatea integrării inspirate a canalelor de marketing rămâne valabilă și benefiile unei strategii de publicitate prin social media nu apar peste noapte.

Revenind însă la anunțul companiei de a face concedieri în masă, nu putem să nu ne gândim la semnalul de alarmă pe care această acțiune îl trage pentru specialiștii în marketing și modul în care social media și, în general, universul 2.0 începe să își pună amprenta asupra seturilor de competențe relevante… în marketing și nu numai.

Comentarii (2)
  1. Pato Basil spune:

    Poate isi vor indrepta atentia si catre bloguri, marii jucatori de pe piata publicitatii! Ar fi bine, atat pentru ei cat si pentru noi…

Adauga comentariu

Cele mai noi

În perioada 2-6 martie, Sindicatul Studenților din Facultatea de Cibernetică, Statistică și Informatică Economică (SiSC) pregătește cea de-a IX-a ediție a proiectului Spring IT. SiSC este cea mai veche organizație studențească din Academia de Studii Economice din București, care a realizat peste 200 de proiecte, desfășurate cu succes, în decursul a 23 de ani de […]

Detalii

Catalyst Solutions anunță organizarea celui mai mare târg de joburi din România, Angajatori de TOP dedicat tuturor candidaților, indiferent de nivelul de experiență. Eveniment de carieră consacrat în București și Timișoara, Angajatori de TOP se extinde în Constanța, Ploiești, Pitești, Craiova și oferă oportunități de carieră pentru candidații cu studii superioare și medii care sunt […]

Detalii

–   Prima platformă de wellbeing ce reunește peste 100 de programe dedicate sănătății fizice și psiho-emoționale a angajaților și familiilor acestora; –   Segmentarea în premieră a programelor pe cele două categorii de generații care constituie mai mult de 75% din forța de muncă: Generația X și Millennials; –   Programele sunt accesibile în 40% în formatul atelierelor experiențiale și […]

Detalii

Este un drept al angajatorilor să le stabilească angajaților lor obiective de performanță profesională, dar este o obligație a acestora față de angajați, începând de la momentul angajării, să le arate care sunt criteriile de evaluare profesională și care e procedura. Printre elementele obligatorii ale regulamentului intern regăsim, de altfel, criteriile și procedura de evaluare […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter