Hot Now

PUFIN, prima aplicație românească pentru teambuildinguri la distanță

17 04 2020, Portal HR , Comenteaza, 511 afisari

Agenția de publicitate Godmother a lansat o soluție alternativă la teambuildingurile clasice, în contextul în care majoritatea companiilor și-au trimis angajații să lucreze de acasă. Vremurile făra precedent pe care le traversăm i-au făcut pe antreprenori să se adapteze și să se reinventeze. În condițiile actuale, digitalizarea și aplicațiile online rămân o zonă sigură de explorat. 

Un număr mare de companii, acolo unde industria a permis, au dat dovadă de flexibilitate și au îngaduit angajaților programe de lucru din propriile locuințe. Acest lucru are și un revers al medaliei, iar angajatul poate resimți o acută senzație de singuratate, dar și faptul că necesită mai multă disciplină. Cei care lucrează remote pot fi foarte ușor distrași și își pot pierde motivația și sentimentul de apartenență la o comunitate.

De partea cealaltă, reprezentanții companiilor au presiunea de a lua cele mai bune decizii pentru a-și ajuta angajații și de a pastra integritatea profesională.

Ce face PUFIN?

Pufin oferă o platformă de amintiri comune și ajută colegii să interacționeze atât pe plan uman, dar și profesional, construiește punți de legatură și face ca relațiile dintre colegi să devină personale.

Participanții își instalează aplicația și primesc misiuni pe care urmează să le rezolve.

Misiunile pot fi rezolvate în câteva minute sau pot fi gândite scenarii care să dureze câteva zile, de genul: încarcă o fotografie cu tine și pet-ul tău; sau arată-ne într-un video ce sport faci zilnic; sau mulțumește unui coleg printr-un video fără să-i menționezi numele. La final, toți colegii acordă voturi și automat se generează clasamente.

Se pot genera rapoarte de acțiune post event, atât din punct de vedere calitativ, dar și cantitativ.

Mihai Baciu – Manager Agrafa, unul dintre beneficiari, spune: “Am reușit să ne deconectăm de la situația tulbure în care ne aflăm, să ne bucurăm de interacțiunea cu colegii și să îi cunoaștem mai bine, tesțându-ne în același timp creativitatea. Ne-am simțit din nou parte a aceleiași echipe unite si plină de viață. Ne-a energizat și cu siguranță ne-am distrat.”

Informații suplimentare puteți afla pe site-ul www.pufin.ro

Despre Godmother

În piața de comunicare de 20 de ani, Godmother, ca agenție focusată pe brand experience, și-a propus să includă componenta digitalizarii în toate proiectele pe care le desfășoară. ”Am organizat în timp peste 1000 evenimente și am ințeles că evenimentele interne aduc un plus de valoare tocmai prin latura umană a relației dintre colegi”- spune Văcaruș Valentin, manager Godmother.

Printre clienții agenției se numară Google, Profi, Basf,  Rompetrol, H&M, Heineken, Agricover, Henkel, Ursus, Forever Living Products, Servier etc.

Email: hello@godmother.ro;

Web: Pufin.ro
Web: www.godmother.ro
FBK: www.facebook.com/godmotherBTL

Imagine de Alexas_Fotos de la Pixabay

Adauga comentariu

Cele mai noi

Conferințele dedicate specialiștilor de resurse umane continuă, cu un nou eveniment din seria „HR Vibes”, ce va avea loc pe 28 septembrie 2021 la Cluj-Napoca. Se va desfășura atât în format fizic, la Grand Hotel Italia, cât și în format online, pe platforma Cisco Webex. După un an si jumătate în care atât companiile, cât […]

Detalii

România ar putea adăuga la PIB aproximativ 24 de miliarde de euro anual până în 2030 printr-o mai mare implicare a femeilor pe piața muncii, prin creșterea numărului de ore plătite și printr-o mai bună reprezentare a femeilor în domeniile cu productivitate mare România are cel mai mare procent de femei CEO din zona Europei […]

Detalii

8 din 10 lideri globali afirmă că sunt pregătiți să facă o achiziție în următorii trei ani Liderii executivi consideră că sunt necesari stimuli guvernamentali pentru atingerea țintelor net-zero Trei din patru lideri cred că presiunea exercitată de pandemie asupra finanțelor publice a accentuat necesitatea cooperării dintre state privind sistemul fiscal global Liderii celor mai […]

Detalii

Un studiu realizat în perioada 15 iulie- 15 august de GI Romania cu ajutorul Dora Market Research by Happy Recruiter ne aduce în față răspunsuri de la 1.548 de persoane. Prin acest studiu am încercat să aflăm care sunt efectele încă nevăzute ale pandemiei asupra pieței muncii? Ce îi motivează pe candidați să aleagă un […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter