Hot Now

Recrutarea se extinde în mass media

20 07 2017, Portal HR , Comenteaza, 1.207 afisari

Tot mai mulți candidați își petrec timpul pe rețelele sociale și pe cele mai vizualizate site-uri de știri din România. Platforma de recrutare online SmartDreamers a automatizat întreg procesul de “job advertisement” pe canalele alternative de recrutare, acolo unde pot fi găsiți aproape 80% dintre candidați.

Noutatea este reprezentată de parteneriatele cu presa națională, care devine, pe lângă o sursă importantă de știri, locul unde companiile se întâlnesc mult mai ușor cu cei mai talentați candidați.

Într-o primă fază, portalul de știri HotNews.ro, site-urile Wall-Street.ro, StartupCafe.ro și Romania-Insider.com au răspuns pozitiv propunerii SmartDreamers.În această perioadă se poartă negocieri și cu una dintre cele mai importante televiziuni din România, care să ofere pe site-ul propriu un loc de întâlnire a companiilor cu cei mai buni candidați. Pe toate aceste platforme de știri candidații vor putea găsi joburi, iar companiile vor posta anunțuri de locuri de muncă cu doar câteva click-uri.

“Unul dintre partenerii noștri are un număr de peste 2,8 milioane de persoane care accesează lunar site-ul de peste 24 de milioane de ori, iar acum suntem în negocieri cu o televiziune al cărei site aduce un trafic de 12 milioane. Astfel, noi credem că am identificat un nou mediu în care companiile își pot găsi cei mai buni candidați” afirmă Adrian Cernat, CEO SmartDreamers.

Parteneriatele încheiate cu mass media vin după o primă acțiune, care a fost reprezentată de integrarea cu Facebook, Instagram, Google Adwords, LinkedIn și Twitter. Practic, atunci când un recrutor postează un anunț de job pe SmartDreamers, are opțiunea de a seta audiența pentru fiecare canal în parte. Spre exemplu dacă un recrutor vrea ca jobul său să ajungă la candidați din București, vârsta 18-30 de ani, care au cunoștințe în marketing, acesta va afla direct ce audiență (și cu ce costuri) poate atinge pe Facebook, Instagram și Google AdWords. Pentru LinkedIn și Twitter, audiența poate fi atinsă doar la nivel național.

Principalele plusuri aduse companiilor sunt expunerea mult mai mare prin traficul site-urilor de știri, promovarea brandului și o conexiune simplificată. De cealaltă parte, pentru candidați, platformele de pe care își iau zilnic informațiile devin acum și medii în care își pot găsi un loc de muncă atractiv.

Adauga comentariu

Cele mai noi

Școala de Valori a lansat pe 20 iulie Tabăra online Laboratorul de cariere, o premieră în educația alternativă românească: primul program de experiențe pentru succes în care tinerii cu vârste între 16 – 20 ani își pot dezvolta abilitățile și identifica oportunitățile de dezvoltare academică și de carieră. Înscrierea în tabăra are loc până pe […]

Detalii

Absolvenții din promoția 2020 de la ciclul de licență și masterat din toată țara, dar și tinerii profesioniști care se află în căutarea unui loc de muncă sau unui program de internship/trainee sunt invitați să acceseze gratuit portalul de carieră Hipo.ro, unde până pe 14 august, se desfășoară Târgul Virtual pentru Absolvenți 2020, un eveniment […]

Detalii

Redacția Avocatnet a scris în ultimele luni despre foarte multe aspecte ce țin de relația angajator – salariat în contextul epidemiei de coronavirus. Acesta este motivul pentru care au putut să pună azi informațiile cap la cap pentru a face un ghid orientativ util pentru orice companie activă în momentul de față sau care se […]

Detalii

În perioada 1-9 septembrie 2020 se va desfășura ediția a XIV-a a Școlii de Vară HR Club Next Generation, dedicată studenților și masteranzilor pasionați de resurse umane. Adaptându-ne “noului normal”, formatul va fi puţin diferit faţă de anii trecuţi, iar cursurile se vor desfăşura pe o platformă virtuală, însă obiectivul rămâne acelaşi: continuăm să ne […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter