Hot Now

Recrutarea se extinde în mass media

20 07 2017, Portal HR , Comenteaza, 1.227 afisari

Tot mai mulți candidați își petrec timpul pe rețelele sociale și pe cele mai vizualizate site-uri de știri din România. Platforma de recrutare online SmartDreamers a automatizat întreg procesul de “job advertisement” pe canalele alternative de recrutare, acolo unde pot fi găsiți aproape 80% dintre candidați.

Noutatea este reprezentată de parteneriatele cu presa națională, care devine, pe lângă o sursă importantă de știri, locul unde companiile se întâlnesc mult mai ușor cu cei mai talentați candidați.

Într-o primă fază, portalul de știri HotNews.ro, site-urile Wall-Street.ro, StartupCafe.ro și Romania-Insider.com au răspuns pozitiv propunerii SmartDreamers.În această perioadă se poartă negocieri și cu una dintre cele mai importante televiziuni din România, care să ofere pe site-ul propriu un loc de întâlnire a companiilor cu cei mai buni candidați. Pe toate aceste platforme de știri candidații vor putea găsi joburi, iar companiile vor posta anunțuri de locuri de muncă cu doar câteva click-uri.

“Unul dintre partenerii noștri are un număr de peste 2,8 milioane de persoane care accesează lunar site-ul de peste 24 de milioane de ori, iar acum suntem în negocieri cu o televiziune al cărei site aduce un trafic de 12 milioane. Astfel, noi credem că am identificat un nou mediu în care companiile își pot găsi cei mai buni candidați” afirmă Adrian Cernat, CEO SmartDreamers.

Parteneriatele încheiate cu mass media vin după o primă acțiune, care a fost reprezentată de integrarea cu Facebook, Instagram, Google Adwords, LinkedIn și Twitter. Practic, atunci când un recrutor postează un anunț de job pe SmartDreamers, are opțiunea de a seta audiența pentru fiecare canal în parte. Spre exemplu dacă un recrutor vrea ca jobul său să ajungă la candidați din București, vârsta 18-30 de ani, care au cunoștințe în marketing, acesta va afla direct ce audiență (și cu ce costuri) poate atinge pe Facebook, Instagram și Google AdWords. Pentru LinkedIn și Twitter, audiența poate fi atinsă doar la nivel național.

Principalele plusuri aduse companiilor sunt expunerea mult mai mare prin traficul site-urilor de știri, promovarea brandului și o conexiune simplificată. De cealaltă parte, pentru candidați, platformele de pe care își iau zilnic informațiile devin acum și medii în care își pot găsi un loc de muncă atractiv.

Adauga comentariu

Cele mai noi

De puțină vreme, angajatorii pot beneficia de un ajutor unic de 2.500 de lei pentru fiecare telesalariat, pentru a le cumpăra acestora echipamentele de care au nevoie pentru a lucra de la distanță. În acest context, Agenția Națională pentru Ocuparea Forței de Muncă (ANOFM) a lansat un ghid cu pașii ce trebuie urmați pentru depunerea […]

Detalii

Studiul indică modificări semnificative ale riscurilor și priorităților. Talentul este perceput ca fiind unul dintre cele mai mari riscuri de către liderii unora dintre cele mai mari companii din lume. Majoritatea liderilor se concentrează pe asimilarea avantajelor de mediu obținute în perioada de carantină. Doar o treime dintre liderii intervievați privesc cu optimism perspectivele de […]

Detalii

Dacă până acum, în lunile de vară, piața muncii traversa o perioadă de stagnare în ceea ce privește locurile de muncă disponibile și interesul candidaților pentru acestea, putem spune că în vara anului 2020 lucrurile au stat cu totul altfel. Lunile iunie-august au fost marcate de o cerere mare din partea candidaților, care au fost […]

Detalii

Pe 1 octombrie 2020 Erudio dă start celui mai nou program al său de leadership, Etikon – Încredere și Cooperare. Etikon se adresează liderilor, antreprenorilor, managerilor, echipelor de conducere și echipelor care lucrează în proiecte comune. Premisa de la care s-a pornit este că, în perioada pe care o traversăm, liderii sunt cei care au […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter