Tot mai mulți candidați își petrec timpul pe rețelele sociale și pe cele mai vizualizate site-uri de știri din România. Platforma de recrutare online SmartDreamers a automatizat întreg procesul de “job advertisement” pe canalele alternative de recrutare, acolo unde pot fi găsiți aproape 80% dintre candidați.
Noutatea este reprezentată de parteneriatele cu presa națională, care devine, pe lângă o sursă importantă de știri, locul unde companiile se întâlnesc mult mai ușor cu cei mai talentați candidați.
Într-o primă fază, portalul de știri HotNews.ro, site-urile Wall-Street.ro, StartupCafe.ro și Romania-Insider.com au răspuns pozitiv propunerii SmartDreamers.În această perioadă se poartă negocieri și cu una dintre cele mai importante televiziuni din România, care să ofere pe site-ul propriu un loc de întâlnire a companiilor cu cei mai buni candidați. Pe toate aceste platforme de știri candidații vor putea găsi joburi, iar companiile vor posta anunțuri de locuri de muncă cu doar câteva click-uri.
“Unul dintre partenerii noștri are un număr de peste 2,8 milioane de persoane care accesează lunar site-ul de peste 24 de milioane de ori, iar acum suntem în negocieri cu o televiziune al cărei site aduce un trafic de 12 milioane. Astfel, noi credem că am identificat un nou mediu în care companiile își pot găsi cei mai buni candidați” afirmă Adrian Cernat, CEO SmartDreamers.
Parteneriatele încheiate cu mass media vin după o primă acțiune, care a fost reprezentată de integrarea cu Facebook, Instagram, Google Adwords, LinkedIn și Twitter. Practic, atunci când un recrutor postează un anunț de job pe SmartDreamers, are opțiunea de a seta audiența pentru fiecare canal în parte. Spre exemplu dacă un recrutor vrea ca jobul său să ajungă la candidați din București, vârsta 18-30 de ani, care au cunoștințe în marketing, acesta va afla direct ce audiență (și cu ce costuri) poate atinge pe Facebook, Instagram și Google AdWords. Pentru LinkedIn și Twitter, audiența poate fi atinsă doar la nivel național.
Principalele plusuri aduse companiilor sunt expunerea mult mai mare prin traficul site-urilor de știri, promovarea brandului și o conexiune simplificată. De cealaltă parte, pentru candidați, platformele de pe care își iau zilnic informațiile devin acum și medii în care își pot găsi un loc de muncă atractiv.
Anul 2023 a fost unul dificil pentru sectorul IT, atât la nivel global, dar mai ales în România. Pe de o parte, concedieri semnificative în prima parte a anului au lăsat foarte mulți candidați în căutare de job într-o piață cu pretenții tot mai ridicate, iar pe de altă parte, impozitarea veniturilor de peste 10.000 […]
DetaliiCustomer Experience Romania organizează CX Conference Bucharest 2023, un eveniment conceput pentru a sustine transformarea domeniul experienței clienților în România. Conferința va avea loc pe data de 25 octombrie la Nord Events Centre și se adresează liderilor din domeniul CX, marketing, resurse umane, customer care, customer service, vânzări, operațiuni și antreprenorilor romani. CX Conference Bucharest […]
Detalii91,2% dintre angajatorii care au participat la cel mai recent sondaj derulat de eJobs România au declarat că au în plan să facă angajări până la finalul anului. 5,4% spun că au blocat toate angajările, în timp ce 3,4% nu știu exact care va fi cursul evenimentelor până la final de an. Dintre cei care […]
DetaliiIndependenți, pragmatici, la curent cu noile tehnologii, tinerii din generația Z sunt deciși să își trăiască viața și să își construiască parcursul educațional și profesional conform propriului set de valori. Anual, la IUF- The International University Fair participă peste 20.000 de elevi și studenți. Datele ultimelor ediții ne arată că tinerii din România sunt din […]
Detalii