Revista presei: Topul celor mai bine plătite limbi străine din call centere
Cei care cunosc limbi „exotice” pot câştiga salarii foarte bune într-un call center din România. De multe ori, însă, astfel de angajaţi nu sunt disponibili în ţară şi trebuie aduşi din străinătate. Cea mai căutată limbă pe piaţa de call center din România este rusa, iar vorbitorii de farsi sunt cel mai bine plătiţi, informează Gândul.
Totodată, Dailybusiness.ro se întreabă de ce se integrează tinerii tot mai greu pe piaţa muncii.
Vă recomandăm şi:
Cursdeguvernare.ro: Rata de angajare după vârsta de 55 de ani – factor-cheie în dezvoltarea economică: Cum și-a inversat România trendul în Europa. Explicații și consecințe
9am.ro: Ponta: Putem mări pensia în medie cu 4,5% în 2015
Business Magazin: Elita tinerilor manageri de 30 de ani. Au ajuns în vârf la vârsta la care alţii abia se angajează
Curierul Naţional: Ciudăţeniile sistemului sanitar: voluntariat forţat şi personal medical angajat pe PFA
Cotidianul.ro: România, cinci medalii de aur şi locul I pe echipe la Olimpiada Internaţională de Chimie
Mediafax: România a obţinut o medalie de AUR şi o menţiune la Olimpiada Internaţională de Filosofie
Financial Times: Miliband to promise minimum wage rise
Financial Times: Swiss reject highest minimum wage in world
Financial Times: NYT tattoo points way to wearable CVs
Financial Times: How to network with big cheeses
Harvard Business Review: Build Your Own All-Star Team
Ere.net: Limited Language Recruiting and the Art of Haiku
The Wall Street Journal: What ‘Hard Work U’ Can Teach Elite Schools
Newsletter-ul Portal HR
100% fără spam