Sufletul în business
În urmă cu aproape 2 ani, vorbeam cu Aliz Kosza pe Portal HR despre definirea valorilor împreună cu oamenii. CEO al Fabryo Corporation la momentul acela, ne povestea despre oameni și respectul ca ingredient esențial pentru reușita în orice efort (de business sau de viață în general).
Aliz Kosza este una dintre cele mai experimentate femei de business din România: are peste 33 de ani de carieră profesională, din care 20 de ani în management. Are o reputație solidă în mediul de afaceri în ceea ce privește atingerea obiectivelor strategice în condiții extrem de competitive și dificile de piață, dar și pentru că a creat și dezvoltat echipe de manageri cu performanțe de excepție.
A lucrat pentru companii precum P&G, Kraft, Agfa Film, MOL România, Orkla Foods și Fabryo Corporation (click aici pentru mai multe detalii).
„Schimbările m-au ajutat să învăț și să progresez, să-mi testez limitele, să transfer know-how dintr-o industrie în alta, să fiu creativă și dinamică, atat eu, cât și organizațiile pe care le-am condus cu foarte multă pasiune”, declară Aliz Kosza.
În 2012, ea a încheiat mandatul de CEO la Fabryo Corporation și a ales să-și continue cariera într-o postură independentă, în calitate de business mentor și business strategist.
Începând de anul acesta, Aliz Kosza a lansat o serie de conferințe cu un concept unic: Sufletul în business.
Conferințele “Sufletul in business” sunt evenimente care se desfășoară în săli de teatru și nu numai, având ca temă principală importanța și rolul factorului uman în business. Prin aceste conferințe, Aliz Kosza dorește sa sensibilizeze mediul de afaceri și societatea să nu ignore faptul că, în spatele tuturor lucrurilor, sunt oameni și că toate rezultatele de orice fel se datorează numai oamenilor.
“În Conferințele “Sufletul in business”, prin temele și structura prezentărilor (studii de caz, secțiuni interactive etc) voi demonstra, cum organizatiile au și ele suflet. Exemplele folosite vor fi concludente în ceea ce privește contribuția individuală a oamenilor – incluzând aici și pasiunea cu care lucrează – la rezulatele financiare ale companiilor. Evenimentul se adresează în principal managerilor, leaderilor din toate tipurile de companii iar subiectele vor cuprinde, printr-o arhitectură integrată, toate tipurile de activități dintr-o organizatie.” (Aliz Kosza)
Prima conferință din seria Sufletul în business va avea loc pe 22 Aprilie 2013, in format Joyful Business Hours, cu tema: Business mentoring
Conceptul este nou in peisajul de business din Romania. Este un format de evenimente informale de business, cu un număr de maximum 50 de participanți, adresate în principal antreprenorilor locali și managerilor, leaderilor din toate tipurile de organizații. Subiectele vor fi “aproape de oameni ” și alese în funcție de nevoile reale ale participanților.
Prezentările nu sunt simulări la nivel de MBA și nici academice. Sunt construite pe viața reală de zi cu zi a organizatiilor din Romania, reflectând problemele și provocarile cu care se confruntă firmele în derularea proiectelor, prezentate într-un limbaj accesibil, simplu și adaptat.Studiile de caz reflectă experiențele recente în mentoratul de business și nevoile firmelor autohtone, înglobând soluțiile la problemele identificate. Cadrul informal și prietenos permite interacțiune pe parcursul prezentărilor, facilitând adresarea de întrebări punctuale pe toată durata evenimentului.
Află mai multe detalii și descarcă agenda evenimentelor aici.
Newsletter-ul Portal HR
100% fără spam