Hot Now

The Trainers, prima platformă online care conectează direct companiile cu trainerii

12 03 2015, Portal HR , Un comentariu, 3.838 afisari

The Trainers, prima platformă online care conectează direct companiile cu trainerii, anunță lansarea oficială pe piața locală de training. Proiectul, unic în regiune, a presupus o investiție inițială de 20.000 de euro pentru dezvoltarea platformei.

Modelul de business propune o nouă abordare în industria de training, prin crearea unui marketplace din care companiile pot achiziționa direct servicii de training și dezvoltare personală de la experții înscriși în platformă. „Obiectivul nostru este de a construi un marketplace al celor mai buni traineri din piață și al celor mai diverse programe de training” a declarat Răzvan Drăgoi, fondator The Trainers.

Platforma pune față în față cererea și oferta din piața de training, simplificând procesul de achiziție de training din orice domeniu. The Trainers se adresează, pe de o parte, companiilor care doresc să desfășoare programe profesioniste de training, iar, pe de altă parte, experților care vor să se alăture celei mai mari comunități de traineri profesioniști.

Industria de training din România trece printr-o perioadă de consolidare, după ce criza financiară a remodelat și influențat acest sector. Încă sunt numeroase oportunități pe care piața trebuie să le acopere, atât în ceea ce privește nevoile companiilor, cât și pe cele ale trainerilor. Din dorința de a oferi mai multă transparență în achiziția de training, a luat naștere The Trainers, o alternativă inovativă la metodele tradiționale de achiziție de training. Este un proiect în acord cu timpurile pe care le trăim, în care online-ul este principalul loc în care cautam înainte de a cumpăra un produs sau serviciu.” a declarat Răzvan Drăgoi, fondator The Trainers.

The Trainers este și una dintre platformele care oferă cele mai diverse programe de training din acest moment din România: peste 40 de programe de training înscrise, ce acoperă 45 de domenii de activitate. La scurt timp după lansare, în platformă s-au înregistrat 23 de traineri, a căror experiență însumează peste 50.000 de ore de training livrate.

Pentru a obține validarea în platformă, trainerii trebuie să parcurgă o serie de pași: să programeze un curs deschis la care să participe un membru din Echipa de Validare The Trainers, să obțină feedback pozitiv din partea participanților și din partea Echipei de Validare, să aibă cel puțin trei recomandări scrise din partea clienților cu care a lucrat anterior.

În ceea ce privește companiile, The Trainers își asumă îndeplinirea obiectivelor în programele de training contractate de la trainerii certificați. Mai mult, platforma pune la dispoziție companiilor posibilitatea de a solicita un program de training, în cazul în care acesta nu se regăsește printre cele deja existente. Trainerii validați vor avea acces la aceste solicitări și vor putea trimite oferte, din care companiile pot face o selecție în funcție de parametrii de interes: cost, conținut, timing.

Strategia companiei pe termen mediu include extinderea business-ului în afara granițelor țării. ”Avem deja semnale și solicitări care ne spun că modelul de business poate fi adaptat și pe alte piețe din Europa. Punctual, avem cereri de discuție a unor posibile colaborări în Croația și Austria.” a spus Răzvan Drăgoi.

Monetizarea business-ului se bazează pe un comision fix din valoarea tranzacțiilor prin platformă. Reprezentanții The Trainers plănuiesc și introducerea unui ‘membership fee’ pentru trainerii înscriși. Compania estimează că business-ul va ajunge la break-even la începutul anului 2016, urmând ca investiția să fie recuperată la începutul lui 2017.

 

Comentarii (1)
  1. Mihai Ionescu spune:

    Diletantism autohton centralizat, pe subiectele ”călduțe” (coaching, time management, vânzări eficiente, etc.), unele cu titluri corporatist-pompoase, care au creat deja o tradițe de superficialitate în instruirea profesională din România, multe oferite la preturi nesimțite (pentru cei mai puțin cunoscători). Bine că au în schimb website cu video background schmecher, ca să dea impresia de profesionalism! Vai de țara asta, din punct de vedere profesional, dacă astfel de traineri-maneliști, cu poleială corporatistă, ajung să fie băgați în continuare în seamă de mediul românesc de business!

    Pe pagina de Facebook ”The Trainers”, antreprenorul nostru a răspuns comentariului de mai sus cu ”Suntem deschiși la orice opinie …” propunând să ”dezvoltăm subiectul”. S-a răzgândit apoi, ștergând comentariile nefavorabile, după ce a primit răspunsul următor:

    Sigur că putem dezvolta subiectul. Iată câteva exemple de nivel de profesionalism al ofertei de training-manelist disponibil în ”The Trainers”: Cursuri de Gândire Strategică (la prețul de 1,560 €/zi) și de Managementul Schimbării (la prețul de 780 €/zi) predate de Iulian Ioniță (34 de ani), a cărui calificare și experiență de Management Strategic este zero.

    Curs de Managementul Performanței (la prețul de 910 €), predat de Cătălin Balcan (39 de ani), care în loc să se limiteze la ceea ce se pricepe, o fi zis ”Hai că-l fac eu și pe-ăsta!”, la fel ca pentru alte 8 discipline (inclusiv Coaching – cum putea lipsi?), în care-i instruiește pe cei care cad în plasa ”The Trainers”, la aceleași prețuri de expert internațional de vârf, depășindu-l ușor pe Iulian Ioniță, care mai predă doar 7 alte cursuri.

    Mai rămâne ca Mircea Bazavan să predea la câteva mii de Euro/zi un curs de Balanced Scorecard (la care se pricepe, nu-i așa?), ca să avem tabloul complet al nivelului training-ului dâmbovițean disponibil pe ”The Trainers”.

Adauga comentariu

Cele mai noi

O nouă categorie de companii denumite „Leapfrogger” au comprimat transformarea digitală înregistrând o creștere de patru ori a veniturilor Veniturile companiilor cu cea mai mare deschidere către tehnologii precum inteligența artificială, cloud, Internetul lucrurilor (IoT) cresc la o rată de cinci ori mai mare în comparație cu organizațiile mai conservatoare din punct de vedere al […]

Detalii

JYSK, retailerul scandinav de mobilier și produse pentru casă, a atins 3000 de magazine în lume și se îndreaptă către următorul obiectiv de 5000 de magazine. Compania va avea nevoie, astfel, să atragă un număr mare de Directori de Magazin. Pe viitorii colegi, JYSK își propune să îi atragă printr-o campanie de Employer Branding bazată […]

Detalii

95% dintre companiile industriei vor aborda post-pandemie munca în sistem hibrid 56% dintre companii vor modifica birourile actuale și le vor transforma în spații dedicate întâlnirilor și socializării 77% dintre companii au crescut salariile în ultimul an Vaccinarea va impulsiona dezvoltarea industriei, însă 83% dintre companii nu vor condiționa întoarcerea de birou de vaccinare Asociația […]

Detalii

Articol de: Mircea Bozga, Partener Risk Assurance, PwC România și Alin Dăgădiță, Liderul echipei de Digital Identity, PwC România Companiile au accelerat digitalizarea cu o viteză surprinzătoare în ultimul an, devansând cu doi sau trei ani planurile pe care le aveau pentru următorii cinci ani, după cum spun peste 40% dintre executivii intervievați în sondajul […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter