Hot Now

Timisoara Business Days

18 03 2011, Portal HR , 3 comentarii, 7.611 afisari

Daca esti preocupat(a) de cariera ta, ca angajat sau antreprenor, daca te intereseaza care este impactul noilor tehnologii asupra business-ului si nu duci lipsa de provocari in relatia cu clientii, angajatii sau chiar si cu tine, nu trebuie sa ratezi evenimentul Timisoara Business Days din 30 si 31 martie.

Acest prim eveniment de anul acesta dintr-o serie de 4 evenimente Business Days va cuprinde o serie de 4 conferinte, 12 workshopuri si o suita de 34 de speakeri de top: antreprenori de success din mediul de afaceri local si national, top manageri de elita, specialisti renumiti, traineri de succes si speakeri motivationali.

Evenimentul este dedicat mediului de afaceri si sunt asteptati antreprenori, manageri, specialisti si consultanti din diverse domenii. Scopul principal al evenimentului este acela de a oferi o platforma de oportunitati de networking, acces la know-how de calitate, analize si trenduri de piata, traininguri si workshopuri cu aplicabilitate practica imediata.

Evenimentul se desfasoara pe durata a doua zile, fiecare zi avand o structura asemanatoare, impartita in trei parti:

  • Intre 9:00-13:00 – zona de conferinte, axata in special pe analize de piata, previziuni si trenduri de piata, povesti de succes antreprenorial, exemple inspirationale de afaceri iesite din comun, solutii practice la intrebari frecvente ale managerilor si antreprenorilor, idei provocatoare. Fiecare sesiune de conferinta are un panel de 6-7 speakeri si un moderator.
  • Intre 14:00-18:00 –zona de workshopuri, focusata in special pe sesiuni de training interactiv si ateliere de lucru practice, care au rolul de a facilita transferul de know-how si de a dezvolta anumite abilitati atat de necesare astazi pentru a face fata provocarilor mediului de afaceri, atat din perspectiva unui manager cat si din perspective unui antreprenor.
  • Intre 18:00-20:00 –zona de networking si interactiuni sociale, se axeaza pe ideea de a oferi managerilor si antreprenorilor posibilitatea de a interactiona cu scopul de a identifica posibile parteneriate si oportunitati de business. Sesiunile de networking sunt de doua tipuri: networking informal si networking formal.

Iata si cateva din titlurile conferintelor si workshop-urilor care vor avea loc:

  • Cum sa traiesti succesul in cariera sau ca antreprenor;
  • Tehnologiile viitorului si impactul lor asupra mediului de afaceri;
  • Provocari in relatia cu clientii, furnizorii, angajatii si cu mine insumi;
  • Dezvoltare la nivel de individ si la nivel de organizatie;
  • Provocarile comunicarii;
  • Rezolvarea problemelor, decizii inteligente;
  • Marketingul online intre cerintele de business si social media.

Afla mai multe detalii si inscrie-te acum la Timisoara Business Days (30 – 31 martie 2011).

Comentarii (3)
  1. […] nostru, Madalina Uceanu, fondatorul PortalHR.ro, unul dintre cei mai apreciati specialisti in managementul carierei din Romania, va vorbeste in […]

  2. […] fi o ocazie buna de a cunoaste oameni noi, de a discuta despre preocuparile de business si modul in care aleg fiecare dintre ei sa priveasca viitorul, de a primi autograf pe cea mai […]

  3. Razvan spune:

    Pentru ca sprijinim antreprenoriatul roman dati Like pe pagina de Facebook Pro Tours International pana maine la ora 12:00 si puteti castiga unul din cele 5 tichete de acces VIP 2 la BUSINESS DAYS – TIMISOARA. Castigatorii vor fi anuntati maine la ora 13:00 pentru a putea intra in posesia tichetelor in cursul zilei de maine .

Adauga comentariu

Cele mai noi

De puțină vreme, angajatorii pot beneficia de un ajutor unic de 2.500 de lei pentru fiecare telesalariat, pentru a le cumpăra acestora echipamentele de care au nevoie pentru a lucra de la distanță. În acest context, Agenția Națională pentru Ocuparea Forței de Muncă (ANOFM) a lansat un ghid cu pașii ce trebuie urmați pentru depunerea […]

Detalii

Studiul indică modificări semnificative ale riscurilor și priorităților. Talentul este perceput ca fiind unul dintre cele mai mari riscuri de către liderii unora dintre cele mai mari companii din lume. Majoritatea liderilor se concentrează pe asimilarea avantajelor de mediu obținute în perioada de carantină. Doar o treime dintre liderii intervievați privesc cu optimism perspectivele de […]

Detalii

Dacă până acum, în lunile de vară, piața muncii traversa o perioadă de stagnare în ceea ce privește locurile de muncă disponibile și interesul candidaților pentru acestea, putem spune că în vara anului 2020 lucrurile au stat cu totul altfel. Lunile iunie-august au fost marcate de o cerere mare din partea candidaților, care au fost […]

Detalii

Pe 1 octombrie 2020 Erudio dă start celui mai nou program al său de leadership, Etikon – Încredere și Cooperare. Etikon se adresează liderilor, antreprenorilor, managerilor, echipelor de conducere și echipelor care lucrează în proiecte comune. Premisa de la care s-a pornit este că, în perioada pe care o traversăm, liderii sunt cei care au […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter