În efortul de construire și menținere a unei imagini atractive, companiile au un instrument foarte important pe care îl pot integra ușor într-o strategie de employer branding: pagina de companie pe LinkedIn.
Odată ce această pagină a fost setată, strategia de conținut ar trebui să aibă în vedere 2 scopuri esențiale: atragerea de „urmăritori” și comunicarea directă cu aceștia (vorbim aici despre angajații companiei, dar și despre profesioniști interesați de poziții vacante, parteneri de business etc.).
Pentru că știm cât de dificil se poate dovedi acest proces de comunicare eficientă prin intermediul paginii de companie pe LinkedIn, vă recomandăm azi un top al companiilor cu cele mai de succes astfel de pagini pentru a înțelege mai bine ce și cum trebuie postat, care sunt informațiile ce dau naștere la interacțiune de calitate și cum se poate transforma pagina de companie de pe LinkedIn într-un vehicul eficient de management al talentelor.
Iată, așadar, primele 10 pagini de companie considerate ca fiind reprezentative de specialiști în domeniu:
Care sunt ingredientele care asigură succesul acestor pagini de companie pe LinkedIn? Combinații din următoarele:
Pentru și mai multe idei despre cum transforma paginile de companie pe LinkedIn într-un instrument eficient de branding de angajator, citiți tot articolul
Şapte companii de renume din România au intrat în finala competiţiei Top WellBeing Employer, ce premiază implicarea acestora pentru a oferi o stare de bine a angajaților și a comunității în care activează. Arctic SA, BCR, KPMG, Majorel Romania, mindit.io, Phillip Morris Romania și Provident Financial Romania au trecut de semifinala primei ediții a acestei […]
DetaliiRaluca Burghelea este noul Country Managing Director al Accenture România. Raluca și-a început cariera la Accenture în anul 2007, iar în prezent este Managing Director al Accenture Operations în România, rol pe care îl va păstra. În calitate de Operations Lead, ea a jucat un rol esențial în dezvoltarea activității locale din România în 6 […]
DetaliiPe 30 septembrie și 1 octombrie, la Sala Palatului din București, va avea loc IUF – The International University Fair, cel mai important eveniment educațional din Sud-Estul Europei. Reprezentanții universităților din 12 țări vor prezenta elevilor de liceu și studenților programele de licență, masterat și facilitățile la care pot avea acces (burse, surse de finanţare, […]
DetaliiZona micilor întreprinzători din România este, în mod tradițional, una extrem de dinamică, zeci de mii de SRL-uri fiind înființate în fiecare an. De la începutul anului și până în prezent peste 56.000 de SRL-uri noi au fost înregistrate, potrivit datelor publicate de Oficiul Național al Registrului Comerțului (ONRC), în timp ce procentul firmelor nou […]
Detalii