Hot Now
pagini de companie pe linkedin

Top 10 pagini de companie pe LinkedIn

11 07 2016, Portal HR , Comenteaza, 4.091 afisari

În efortul de construire și menținere a unei imagini atractive, companiile au un instrument foarte important pe care îl pot integra ușor într-o strategie de employer branding: pagina de companie pe LinkedIn.

Odată ce această pagină a fost setată, strategia de conținut ar trebui să aibă în vedere 2 scopuri esențiale: atragerea de „urmăritori” și comunicarea directă cu aceștia (vorbim aici despre angajații companiei, dar și despre profesioniști interesați de poziții vacante, parteneri de business etc.).

Pentru că știm cât de dificil se poate dovedi acest proces de comunicare eficientă prin intermediul paginii de companie pe LinkedIn, vă recomandăm azi un top al companiilor cu cele mai de succes astfel de pagini pentru a înțelege mai bine ce și cum trebuie postat, care sunt informațiile ce dau naștere la interacțiune de calitate și cum se poate transforma pagina de companie de pe LinkedIn într-un vehicul eficient de management al talentelor.

Iată, așadar, primele 10 pagini de companie considerate ca fiind reprezentative de specialiști în domeniu:

  1. Coca-Cola
  2. Apple One Employment Services
  3. Mashable
  4. L’Oreal
  5. Four Seasons Hotels and Resorts
  6. The Nature Conservancy
  7. Black Rock
  8. Evernote
  9. IBM
  10. Marketplace Home Mortgage

Care sunt ingredientele care asigură succesul acestor pagini de companie pe LinkedIn? Combinații din următoarele:

  1. Conținutul plin de viață (povești din organizație, experiențe ale celor care lucrează în companiile respective, povești de echipă etc.);
  2. Alegerea conținutul postat în funcție de preferințele audienței;
  3. Postări de joburi, interacțiune în timp real cu candidații;
  4. Sfaturi pentru profesioniști/candidați/aplicanți;
  5. Conținut de calitate, oferit gratuit (rapoarte, tendințe, ebook-uri etc.);
  6. Pagini diferite în funcție de produse;
  7. Conținut amuzant (umor de calitate, concursuri etc.);
  8. Informații despre companie bine prezentate, într-un limbaj proaspăt, fără blocaje, repetiții, locuri comune;
  9. Imagini originale/sugestive cu linkuri către articole de pe blogul de companie;
  10. Utilizarea inspirată a opțiunilor de poziționare prioritară a conținutului pe LinkedIn;
  11. Articole care pun accentul pe probleme curente/crize/mituri etc.

Pentru și mai multe idei despre cum transforma paginile de companie pe LinkedIn într-un instrument eficient de branding de angajator, citiți tot articolul 12 Businesses With Fantastic LinkedIn Company Pages.

Save

Save

Save

Adauga comentariu

Cele mai noi

Şapte companii de renume din România au intrat în finala competiţiei Top WellBeing Employer, ce premiază implicarea acestora pentru a oferi o stare de bine a angajaților și a comunității în care activează. Arctic SA, BCR, KPMG, Majorel Romania, mindit.io, Phillip Morris Romania și Provident Financial Romania au trecut de semifinala primei ediții a acestei […]

Detalii

Raluca Burghelea este noul Country Managing Director al Accenture România. Raluca și-a început cariera la Accenture în anul 2007, iar în prezent este Managing Director al Accenture Operations în România, rol pe care îl va păstra. În calitate de Operations Lead, ea a jucat un rol esențial în dezvoltarea activității locale din România în 6 […]

Detalii

Pe 30 septembrie și 1 octombrie, la Sala Palatului din București, va avea loc IUF – The International University Fair, cel mai important eveniment educațional din Sud-Estul Europei. Reprezentanții universităților din 12 țări vor prezenta elevilor de liceu și studenților programele de licență, masterat și facilitățile la care pot avea acces (burse, surse de finanţare, […]

Detalii

Zona micilor întreprinzători din România este, în mod tradițional, una extrem de dinamică, zeci de mii de SRL-uri fiind înființate în fiecare an. De la începutul anului și până în prezent peste 56.000 de SRL-uri noi au fost înregistrate, potrivit datelor publicate de Oficiul Național al Registrului Comerțului (ONRC), în timp ce procentul firmelor nou […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter