Hot Now

Un nou eveniment, din seria conferințelor Aliz Kosza – Sufletul în business

23 05 2013, Portal HR , Comenteaza, 2.974 afisari

Joi,13 iunie 2013, începând cu ora 15:30, se va desfășura o nouă conferință din seria Conferințele Aliz Kosza, de această dată cu tema: Impactul optimismului și pesimismului în business.

Unii oameni sunt structural optimiști, alții pesimiști. Ei manifestă o atitudine sau alta datorită unor contexte de piață, din organizație sau din viața personală.

Cum poate liderul să combine și să valorifice temerile pesimistului cu entuziasmul și ideile creative ale optimistului? Cum poate ca, dincolo de realismul rezultat, să transforme această combinație în progres și, implicit, în cifre ? De ce tipologii umane avem nevoie în diverse etape de dezvoltare ale unei organizații?

Beneficiile participării:

–      Afli cum să valorifici punctele forte de la fiecare tipologie umană.

–      Cum armonizezi tipologiile umane în diverse etape ale dezvoltării organizației.

–      Cum păstrezi echilibrul pentru atingerea obiectivelor financiare.

Cui se adresează:

Managerilor și antreprenorilor care lucrează cu echipe și au rolul de a media caractere.

Aliz Kosza este una dintre cele mai experimentate femei de business din Romania. Are peste 33 de ani de carieră profesională, din care 20 de ani în top management,cu experiență vastă în construirea și dezvoltarea unor companii din industrii diferite, achiziții și fuziuni, gestionând schimbarea și managementul crizei în organizații, integrări după achiziții, definirea și implementarea strategiilor de creștere.

Are o reputație solidă în atingerea obiectivelor strategice în condiții extrem de competitive și dificile de piață prin crearea și dezvoltarea de echipe de manageri cu performanțe de excepție. A condus  companii precum: Agfa Film, MOL Romania, Orkla Foods, Fabryo Corporation.

Despre Aliz Kosza puteți citi aici.

Evenimentul va avea loc la Institutul Cervantes, începând cu ora 15:30. Taxa de participare este 250 lei,TVA inclus.  Agenda completă a evenimentului se găsește aici.

Pentru înscrieri, persoana de contact este Cristina Tiganila, event manager – tel. 0753.777.666, sau mail: cristina.tiganila@businessedu.ro.     

Adauga comentariu

Cele mai noi

Peste 60% dintre tinerii cu vârsta între 15 și 24 de ani de la nivel global (830 de milioane de persoane) nu vor avea competențele necesare pentru piața muncii în 2030, inclusiv cele pentru tranziția la economia verde, arată raportul ”Why the world needs to upskill young people to enable the net zero transition”, realizat […]

Detalii

Aproximativ 500.000 de căutări au fost făcute, de la începutul anului, pe eJobs.ro de către candidații aflați în căutarea unui loc de muncă. Numărul este în creștere față de aceeași perioadă a anului trecut, evoluție reflectată și în nivelul aplicărilor înregistrate în luna ianuarie, când a fost depășit pragul de 1 milion. Prima lună din […]

Detalii

Cătălina Dodu se alătură EY România ca Partener în cadrul departamentului de Consultanţă,începând cu luna februarie 2023. Bogdan Ion, Country Managing Partner EY România și Moldova și Chief Operating Officer pentru EY Europa Centrală și de Sud-Est și Regiunea Asiei Centrale: „În calitate de Cybersecurity Leader pentru EY South Cluster şi Tehnology Consulting Leader pentru […]

Detalii

82% dintre angajați ar renunța la locul de muncă din cauza unui manager nepotrivit FUTURE Manager – programul ce ajută tinerii și profesorii să își dezvolte competențele de lideri. FUTURE Manager este programul gratuit care se lansează în România pentru studenții și profesorii universitari care doresc să își dezvolte competențele de management și să fie […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter