Hot Now

Un nou eveniment, din seria conferințelor Aliz Kosza – Sufletul în business

23 05 2013, Portal HR , Comenteaza, 2.534 afisari

Joi,13 iunie 2013, începând cu ora 15:30, se va desfășura o nouă conferință din seria Conferințele Aliz Kosza, de această dată cu tema: Impactul optimismului și pesimismului în business.

Unii oameni sunt structural optimiști, alții pesimiști. Ei manifestă o atitudine sau alta datorită unor contexte de piață, din organizație sau din viața personală.

Cum poate liderul să combine și să valorifice temerile pesimistului cu entuziasmul și ideile creative ale optimistului? Cum poate ca, dincolo de realismul rezultat, să transforme această combinație în progres și, implicit, în cifre ? De ce tipologii umane avem nevoie în diverse etape de dezvoltare ale unei organizații?

Beneficiile participării:

–      Afli cum să valorifici punctele forte de la fiecare tipologie umană.

–      Cum armonizezi tipologiile umane în diverse etape ale dezvoltării organizației.

–      Cum păstrezi echilibrul pentru atingerea obiectivelor financiare.

Cui se adresează:

Managerilor și antreprenorilor care lucrează cu echipe și au rolul de a media caractere.

Aliz Kosza este una dintre cele mai experimentate femei de business din Romania. Are peste 33 de ani de carieră profesională, din care 20 de ani în top management,cu experiență vastă în construirea și dezvoltarea unor companii din industrii diferite, achiziții și fuziuni, gestionând schimbarea și managementul crizei în organizații, integrări după achiziții, definirea și implementarea strategiilor de creștere.

Are o reputație solidă în atingerea obiectivelor strategice în condiții extrem de competitive și dificile de piață prin crearea și dezvoltarea de echipe de manageri cu performanțe de excepție. A condus  companii precum: Agfa Film, MOL Romania, Orkla Foods, Fabryo Corporation.

Despre Aliz Kosza puteți citi aici.

Evenimentul va avea loc la Institutul Cervantes, începând cu ora 15:30. Taxa de participare este 250 lei,TVA inclus.  Agenda completă a evenimentului se găsește aici.

Pentru înscrieri, persoana de contact este Cristina Tiganila, event manager – tel. 0753.777.666, sau mail: cristina.tiganila@businessedu.ro.     

Adauga comentariu

Cele mai noi

Ca urmare a răspândirii epidemiei COVID19 și a instituirii stării de urgență ce limitează circulația persoanelor, redacția Revistei CARIERE a hotărât să pună gratuit la dispoziția cititorilor săi ediția digitală a publicației, începând cu Martie 2020. Este o formă de respect și de grijă față de integritatea oamenilor și față de nevoia lor de a […]

Detalii

Echipa Biz a lansat astăzi BizRomânia, un proiect special care include site-ul BizRomania.ro și ediția specială a revistei, Biz România. Realizat în timp record, proiectul este dedicat comunității de business și oferă recomandări și soluții de la cei mai puternici experți și analiști pentru traversarea cu bine a crizei coronavirusului. „Acum este nevoie mai mult […]

Detalii

Inițiativa „Reacție pentru educație”, susținută de Ministerul Educației și Cercetării și inițiată de Narada, cu sprijinul Cora România, lansează o platformă digitală care ușurează accesul la educația la distanță pentru cel puțin 30.000 de profesori și elevii lor. Reacție pentru educație este un plan de intervenție, structurat pe două dintre cele mai plauzibile scenarii posibile […]

Detalii

Autor: Claudia Sofianu, Partener, Liderul Diviziei de Impozit pe venit și contribuții sociale, EY România Efectele pandemiei COVID-19 asupra relației dintre angajați și angajatori sunt încă incomplet cunoscute și greu de anticipat în acest moment, dar printre ele ar putea fi: reducerea mobilității oamenilor, folosirea accentuată a mijloacelor de comunicare la distanță și a tehnologiei […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter