Hot Now

Un nou eveniment, din seria conferințelor Aliz Kosza – Sufletul în business

23 05 2013, Portal HR , Comenteaza, 2.595 afisari

Joi,13 iunie 2013, începând cu ora 15:30, se va desfășura o nouă conferință din seria Conferințele Aliz Kosza, de această dată cu tema: Impactul optimismului și pesimismului în business.

Unii oameni sunt structural optimiști, alții pesimiști. Ei manifestă o atitudine sau alta datorită unor contexte de piață, din organizație sau din viața personală.

Cum poate liderul să combine și să valorifice temerile pesimistului cu entuziasmul și ideile creative ale optimistului? Cum poate ca, dincolo de realismul rezultat, să transforme această combinație în progres și, implicit, în cifre ? De ce tipologii umane avem nevoie în diverse etape de dezvoltare ale unei organizații?

Beneficiile participării:

–      Afli cum să valorifici punctele forte de la fiecare tipologie umană.

–      Cum armonizezi tipologiile umane în diverse etape ale dezvoltării organizației.

–      Cum păstrezi echilibrul pentru atingerea obiectivelor financiare.

Cui se adresează:

Managerilor și antreprenorilor care lucrează cu echipe și au rolul de a media caractere.

Aliz Kosza este una dintre cele mai experimentate femei de business din Romania. Are peste 33 de ani de carieră profesională, din care 20 de ani în top management,cu experiență vastă în construirea și dezvoltarea unor companii din industrii diferite, achiziții și fuziuni, gestionând schimbarea și managementul crizei în organizații, integrări după achiziții, definirea și implementarea strategiilor de creștere.

Are o reputație solidă în atingerea obiectivelor strategice în condiții extrem de competitive și dificile de piață prin crearea și dezvoltarea de echipe de manageri cu performanțe de excepție. A condus  companii precum: Agfa Film, MOL Romania, Orkla Foods, Fabryo Corporation.

Despre Aliz Kosza puteți citi aici.

Evenimentul va avea loc la Institutul Cervantes, începând cu ora 15:30. Taxa de participare este 250 lei,TVA inclus.  Agenda completă a evenimentului se găsește aici.

Pentru înscrieri, persoana de contact este Cristina Tiganila, event manager – tel. 0753.777.666, sau mail: cristina.tiganila@businessedu.ro.     

Adauga comentariu

Cele mai noi

Școala de Valori a lansat pe 20 iulie Tabăra online Laboratorul de cariere, o premieră în educația alternativă românească: primul program de experiențe pentru succes în care tinerii cu vârste între 16 – 20 ani își pot dezvolta abilitățile și identifica oportunitățile de dezvoltare academică și de carieră. Înscrierea în tabăra are loc până pe […]

Detalii

Absolvenții din promoția 2020 de la ciclul de licență și masterat din toată țara, dar și tinerii profesioniști care se află în căutarea unui loc de muncă sau unui program de internship/trainee sunt invitați să acceseze gratuit portalul de carieră Hipo.ro, unde până pe 14 august, se desfășoară Târgul Virtual pentru Absolvenți 2020, un eveniment […]

Detalii

Redacția Avocatnet a scris în ultimele luni despre foarte multe aspecte ce țin de relația angajator – salariat în contextul epidemiei de coronavirus. Acesta este motivul pentru care au putut să pună azi informațiile cap la cap pentru a face un ghid orientativ util pentru orice companie activă în momentul de față sau care se […]

Detalii

În perioada 1-9 septembrie 2020 se va desfășura ediția a XIV-a a Școlii de Vară HR Club Next Generation, dedicată studenților și masteranzilor pasionați de resurse umane. Adaptându-ne “noului normal”, formatul va fi puţin diferit faţă de anii trecuţi, iar cursurile se vor desfăşura pe o platformă virtuală, însă obiectivul rămâne acelaşi: continuăm să ne […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter