Hot Now

Un nou eveniment, din seria conferințelor Aliz Kosza – Sufletul în business

23 05 2013, Portal HR , Comenteaza, 2.523 afisari

Joi,13 iunie 2013, începând cu ora 15:30, se va desfășura o nouă conferință din seria Conferințele Aliz Kosza, de această dată cu tema: Impactul optimismului și pesimismului în business.

Unii oameni sunt structural optimiști, alții pesimiști. Ei manifestă o atitudine sau alta datorită unor contexte de piață, din organizație sau din viața personală.

Cum poate liderul să combine și să valorifice temerile pesimistului cu entuziasmul și ideile creative ale optimistului? Cum poate ca, dincolo de realismul rezultat, să transforme această combinație în progres și, implicit, în cifre ? De ce tipologii umane avem nevoie în diverse etape de dezvoltare ale unei organizații?

Beneficiile participării:

–      Afli cum să valorifici punctele forte de la fiecare tipologie umană.

–      Cum armonizezi tipologiile umane în diverse etape ale dezvoltării organizației.

–      Cum păstrezi echilibrul pentru atingerea obiectivelor financiare.

Cui se adresează:

Managerilor și antreprenorilor care lucrează cu echipe și au rolul de a media caractere.

Aliz Kosza este una dintre cele mai experimentate femei de business din Romania. Are peste 33 de ani de carieră profesională, din care 20 de ani în top management,cu experiență vastă în construirea și dezvoltarea unor companii din industrii diferite, achiziții și fuziuni, gestionând schimbarea și managementul crizei în organizații, integrări după achiziții, definirea și implementarea strategiilor de creștere.

Are o reputație solidă în atingerea obiectivelor strategice în condiții extrem de competitive și dificile de piață prin crearea și dezvoltarea de echipe de manageri cu performanțe de excepție. A condus  companii precum: Agfa Film, MOL Romania, Orkla Foods, Fabryo Corporation.

Despre Aliz Kosza puteți citi aici.

Evenimentul va avea loc la Institutul Cervantes, începând cu ora 15:30. Taxa de participare este 250 lei,TVA inclus.  Agenda completă a evenimentului se găsește aici.

Pentru înscrieri, persoana de contact este Cristina Tiganila, event manager – tel. 0753.777.666, sau mail: cristina.tiganila@businessedu.ro.     

Adauga comentariu

Cele mai noi

În perioada 2-6 martie, Sindicatul Studenților din Facultatea de Cibernetică, Statistică și Informatică Economică (SiSC) pregătește cea de-a IX-a ediție a proiectului Spring IT. SiSC este cea mai veche organizație studențească din Academia de Studii Economice din București, care a realizat peste 200 de proiecte, desfășurate cu succes, în decursul a 23 de ani de […]

Detalii

Catalyst Solutions anunță organizarea celui mai mare târg de joburi din România, Angajatori de TOP dedicat tuturor candidaților, indiferent de nivelul de experiență. Eveniment de carieră consacrat în București și Timișoara, Angajatori de TOP se extinde în Constanța, Ploiești, Pitești, Craiova și oferă oportunități de carieră pentru candidații cu studii superioare și medii care sunt […]

Detalii

–   Prima platformă de wellbeing ce reunește peste 100 de programe dedicate sănătății fizice și psiho-emoționale a angajaților și familiilor acestora; –   Segmentarea în premieră a programelor pe cele două categorii de generații care constituie mai mult de 75% din forța de muncă: Generația X și Millennials; –   Programele sunt accesibile în 40% în formatul atelierelor experiențiale și […]

Detalii

Este un drept al angajatorilor să le stabilească angajaților lor obiective de performanță profesională, dar este o obligație a acestora față de angajați, începând de la momentul angajării, să le arate care sunt criteriile de evaluare profesională și care e procedura. Printre elementele obligatorii ale regulamentului intern regăsim, de altfel, criteriile și procedura de evaluare […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter