Hot Now

Un nou eveniment, din seria conferințelor Aliz Kosza – Sufletul în business

23 05 2013, Portal HR , Comenteaza, 2.626 afisari

Joi,13 iunie 2013, începând cu ora 15:30, se va desfășura o nouă conferință din seria Conferințele Aliz Kosza, de această dată cu tema: Impactul optimismului și pesimismului în business.

Unii oameni sunt structural optimiști, alții pesimiști. Ei manifestă o atitudine sau alta datorită unor contexte de piață, din organizație sau din viața personală.

Cum poate liderul să combine și să valorifice temerile pesimistului cu entuziasmul și ideile creative ale optimistului? Cum poate ca, dincolo de realismul rezultat, să transforme această combinație în progres și, implicit, în cifre ? De ce tipologii umane avem nevoie în diverse etape de dezvoltare ale unei organizații?

Beneficiile participării:

–      Afli cum să valorifici punctele forte de la fiecare tipologie umană.

–      Cum armonizezi tipologiile umane în diverse etape ale dezvoltării organizației.

–      Cum păstrezi echilibrul pentru atingerea obiectivelor financiare.

Cui se adresează:

Managerilor și antreprenorilor care lucrează cu echipe și au rolul de a media caractere.

Aliz Kosza este una dintre cele mai experimentate femei de business din Romania. Are peste 33 de ani de carieră profesională, din care 20 de ani în top management,cu experiență vastă în construirea și dezvoltarea unor companii din industrii diferite, achiziții și fuziuni, gestionând schimbarea și managementul crizei în organizații, integrări după achiziții, definirea și implementarea strategiilor de creștere.

Are o reputație solidă în atingerea obiectivelor strategice în condiții extrem de competitive și dificile de piață prin crearea și dezvoltarea de echipe de manageri cu performanțe de excepție. A condus  companii precum: Agfa Film, MOL Romania, Orkla Foods, Fabryo Corporation.

Despre Aliz Kosza puteți citi aici.

Evenimentul va avea loc la Institutul Cervantes, începând cu ora 15:30. Taxa de participare este 250 lei,TVA inclus.  Agenda completă a evenimentului se găsește aici.

Pentru înscrieri, persoana de contact este Cristina Tiganila, event manager – tel. 0753.777.666, sau mail: cristina.tiganila@businessedu.ro.     

Adauga comentariu

Cele mai noi

Vrei să fii angajat la locul de muncă de vis? Să-ți faci prieteni noi? Să ai o experiență unică de student? Masterul internațional este răspunsul pe care îl cauți! Access Masters vă invită la un eveniment online interactiv pe 26 noiembrie, în cadrul căruia puteți obține informații de la școlile de afaceri de top din […]

Detalii

A fost lansat StudentPath, startup-ul menit să ajute atât studenții aflați în căutarea unui loc de muncă, cât și companiile care întâmpină probleme în identificarea unor candidați cu potențial. În urma unui chestionar aplicat unui număr de 1000 de studenți, peste 70% dintre aceștia au afirmat că lipsa cunoștințelor reprezintă principalul obstacol în obținerea unui […]

Detalii

Cognizant Softvision se alătură ca partener principal la DevCon Live, cea mai amplă serie de evenimente tech din toamna aceasta. Cognizant Softvision, lider în dezvoltarea produselor software, a anunțat că va fi “Main Partner” la DevCon Live 2020, cel mai amplu hub de evenimente online din România dedicat pasionaților de tehnologie va avea loc în […]

Detalii

Revista HR Manager împreună cu Humanistic, partener al evenimentului, organizează miercuri 28 octombrie, între orele 15:00-17:00, ediția a 4-a din seria de evenimente online „FAST FORWARD. ORGANIZAȚIA DIGITALĂ”. Se va discuta despre cum obținem și cum construim strategiile de creștere a angajamentului în noul mediu de lucru virtual, care sunt noile tendințe în abordarea acestuia, despre […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter