Hot Now

Candidații tăi sunt clienții tăi

08 06 2015, Portal HR , Comenteaza, 2.169 afisari

Am mai discutat de curând pe PortalHR despre modul în care meseria de recrutor se va transforma din ce în ce mai mult într-una de vânzător. Din momentul în care vor putea fi complet automatizate toate procesele preliminare deciziei de angajare, diferența dintre succes și eșec în recrutare va fi dată de abilitatea recrutorului de a-și „vinde” candidații managerului care urmează să îi coordoneze.

Pe de altă parte, competențele de vânzător se pot dovedi cel puțin la fel de critice atunci când e vorba de relația cu candidații și mai cu seamă cu candidații pasivi, profesioniștii pe care preferăm să îi „ținem aproape” pentru a putea completa rapid pozițiile cheie din organizație, poziții pe care nu ne putem permite să le lăsăm vacante prea mult timp.

Dar înainte de a ajunge la procesul de vânzare directă în relația cu candidații, nicio organizație nu își mai poate permite să sară peste etapa construirii brandului de angajator. În absența unui proces controlat și definit strategic în acest sens, imaginea organizației în piață va fi cea dată de zvonuri, discuții informale și impresiile unor profesioniști care au intrat la un moment dat în contact cu angajați prea puțin conștienți de impactul atitudinii lor asupra brandului de angajator.

Webast-ul la care vă recomandăm să participați săptămâna aceasta pornește de la premisa clară că, dacă o organizație nu își definește brandul, candidații vor face acest lucru în locul ei și e posibil ca rezultatul să nu fie deloc cel dorit.

Participați la webcast pentru a descoperi de ce brandul de angajator trebuie dezvoltat atât la nivel global cât și în plan local, cum trebuie aliniat cu obiectivele organizaționale și care sunt strategiile cu ajutorul cărora angajații pot fi convinși să trăiască și să se comporte în virtutea imaginii pe care organizația dorește să o promoveze în afară.

În plus, veți avea ocazia să descoperiți de la specialiști cum arată un brand de angajator în toate etapele procesului de recrutare și cum construiesc organizațiile un brand suficient de flexibil pentru a putea fi relevant în piețele mici fără să își piardă din forța impactului și consecvență.

Descoperiți mai multe detalii și înscrieți-vă la webcast-ul Your Candidates Are Your Customers: Become an Expert Salesperson.

Adauga comentariu

Cele mai noi

Ca urmare a răspândirii epidemiei COVID19 și a instituirii stării de urgență ce limitează circulația persoanelor, redacția Revistei CARIERE a hotărât să pună gratuit la dispoziția cititorilor săi ediția digitală a publicației, începând cu Martie 2020. Este o formă de respect și de grijă față de integritatea oamenilor și față de nevoia lor de a […]

Detalii

Echipa Biz a lansat astăzi BizRomânia, un proiect special care include site-ul BizRomania.ro și ediția specială a revistei, Biz România. Realizat în timp record, proiectul este dedicat comunității de business și oferă recomandări și soluții de la cei mai puternici experți și analiști pentru traversarea cu bine a crizei coronavirusului. „Acum este nevoie mai mult […]

Detalii

Inițiativa „Reacție pentru educație”, susținută de Ministerul Educației și Cercetării și inițiată de Narada, cu sprijinul Cora România, lansează o platformă digitală care ușurează accesul la educația la distanță pentru cel puțin 30.000 de profesori și elevii lor. Reacție pentru educație este un plan de intervenție, structurat pe două dintre cele mai plauzibile scenarii posibile […]

Detalii

Autor: Claudia Sofianu, Partener, Liderul Diviziei de Impozit pe venit și contribuții sociale, EY România Efectele pandemiei COVID-19 asupra relației dintre angajați și angajatori sunt încă incomplet cunoscute și greu de anticipat în acest moment, dar printre ele ar putea fi: reducerea mobilității oamenilor, folosirea accentuată a mijloacelor de comunicare la distanță și a tehnologiei […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter