Simpla prezență a unei companii la târgurile de carieră organizate pentru absolvenți nu mai este suficientă. Generația Z așteaptă mult mai mult de la viitorul angajator decât o descriere banală a unor posturi vacante și un discurs metaforic despre o cultură organizațională mai mult sau mai puțin racordată la realitățile secolului XXI.
Pentru companiile interesate să se diferențieze pozitiv la astfel de evenimente și în eforturile de recrutare a proaspeților absolvenți, recomandăm azi un ebook oferit de cei de la SmartRecruiters.
Ghidul promite să detalieze impactul caracteristicilor candidaților din generația Z asupra carierelor, cum ar trebui să se pregătească organizațiile pentru recrutarea lor, 10 modalități de a scoate în evidență brandul de angajator și care sunt instrumentele și tehnologia necesare pentru a identifica, atrage și angaja cei mai buni absolvenți de facultate.
Completați formularul și descărcați gratuit ghidul Gen Z: Changing the Rules of Campus Recruiting.
BusinessMark are plăcerea să invite specialiștii în resurse umane, employer branding și talent aquisition la conferința „Tomorrow@work”, ce va avea loc marți, 21 martie 2023, la București – JW Marriott Grand Hotel, cât și online. Peste 20 de specialiști români și internaționali vor vorbi despre cum va arăta munca în viitor și cum ne putem […]
DetaliiSoftServe, unul dintre cei mai mari furnizori de soluții digitale din Europa, care a intrat pe piața locală în mai 2022 și a angajat deja aproape 70 de persoane în centrul de dezvoltare local, a accelerat procesul de recrutare și caută specialiști de top în tehnologii de ultimă generație precum Omniverse și Big Data. Potrivit […]
DetaliiMullen anunță numirea Ancăi Iuhas în funcția de Head of Strategy, un profesionist cu aproape 20 de ani de experiență în publicitate. În noul rol, Anca va fi responsabilă de dezvoltarea și execuția inițiativelor strategice, consolidând produsul agenției din acest punct de vedere. Expertiza sa contribuie la dezvoltarea soluțiilor creative multi-channel, bazate pe analiza datelor […]
DetaliiDora, robotul de recrutare, dezvoltat de o echipă de experți, a ajuns la impresionanta cifră de 1 milion de interviuri, în încercarea de a simplifica și eficientiza procesul de recrutare pentru companii și candidați. Un robot de recrutare automatizeză sarcinile repetitive Dora este o unealtă de asistență pentru recrutori, care automatizează anumite sarcini și ușurează […]
Detalii