Hot Now

3 motive să începi anul cu Phoenix ATS

17 01 2019, Portal HR , Comenteaza, 857 afisari

Vremea gestionării aplicațiilor în dosare și a proiectelor de recrutare în Excel a trecut. Companiile nu își mai pot permite să ignore tehnologiile care au schimbat modul în care comunicăm și folosim resursele… chiar și pe cele umane 🙂 .

Pentru activitatea de recrutare, decizia de a achiziționa Phoenix ATS la început de an se poate dovedi foarte inspirată din cel puțin 3 motive:

  1. Este unul dintre cele mai bune instrumente de benchmarking în recrutare. Dacă până acum doar ai intuit unde apar problemele pe parcursul procesului de atragere de talente, ATS-ul te poate ajuta să înțelegi (cu date concrete) care sunt etapele în care procedurile trebuie revizuite, de ce informații ai nevoie pentru a lua decizii de angajare mai bune, care este durata medie a proceselor de recrutare și, esențial, care sunt cele mai potrivite canale de comunicare cu candidații în funcție de nivelul și complexitatea poziției pentru care recrutezi.
  2. Mai mult decât o bază de date, Phoenix ATS este un instrument de management al talentelor. Contactul cu candidații este facilitat prin intermediul mesajelor programate și/sau customizate.

Citește tot articolul pe blogul PhoenixATS.

Adauga comentariu

Cele mai noi

Ca urmare a răspândirii epidemiei COVID19 și a instituirii stării de urgență ce limitează circulația persoanelor, redacția Revistei CARIERE a hotărât să pună gratuit la dispoziția cititorilor săi ediția digitală a publicației, începând cu Martie 2020. Este o formă de respect și de grijă față de integritatea oamenilor și față de nevoia lor de a […]

Detalii

Echipa Biz a lansat astăzi BizRomânia, un proiect special care include site-ul BizRomania.ro și ediția specială a revistei, Biz România. Realizat în timp record, proiectul este dedicat comunității de business și oferă recomandări și soluții de la cei mai puternici experți și analiști pentru traversarea cu bine a crizei coronavirusului. „Acum este nevoie mai mult […]

Detalii

Inițiativa „Reacție pentru educație”, susținută de Ministerul Educației și Cercetării și inițiată de Narada, cu sprijinul Cora România, lansează o platformă digitală care ușurează accesul la educația la distanță pentru cel puțin 30.000 de profesori și elevii lor. Reacție pentru educație este un plan de intervenție, structurat pe două dintre cele mai plauzibile scenarii posibile […]

Detalii

Autor: Claudia Sofianu, Partener, Liderul Diviziei de Impozit pe venit și contribuții sociale, EY România Efectele pandemiei COVID-19 asupra relației dintre angajați și angajatori sunt încă incomplet cunoscute și greu de anticipat în acest moment, dar printre ele ar putea fi: reducerea mobilității oamenilor, folosirea accentuată a mijloacelor de comunicare la distanță și a tehnologiei […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter