În meseria de recrutor, una dintre cele mai mari provocări este dată de dificultatea prezicerii peformanței celui care urmează să fie angajat. Sigur, puteți pune la punct un proces de evaluare relevant pentru poziția pentru care recrutați, puteți învăța să folosiți eficiente toate mijloacele de recrutare socială care să vă ajute să ajungeți la cele mai relevante profile de candidați având în vedere cerințele postului, dar mai devreme sau mai târziu vă loviți de „piatra de încercare” a interviului pe parcursul căruia trebuie să vă asigurați că puneți întrebările relevante și că primiți suficiente informații pentru a face o predicție de performanță cât mai apropiată de adevăr.
Dincolo de întrebările standard pe care le folosiți cu siguranță pentru orice tip de poziție vacantă, cum evaluați un candidat pentru o poziție cu responsabilități în vânzări? Cum vă dați seama dacă are combinația bună de competențe, inteligență emoțională, experiență, motivație și valori?
Articolul de pe Recruiter.com pe care vi-l recomandăm azi oferă 4 sugestii de astfel de întrebări despre care, deși nu ni se par ieșite din comun, putem spune că merită încercate pentru că par să scoată la iveală câteva informații mai puțin vehiculate pe parcursul proceselor de evaluare.
Astfel, dacă trebuie să evaluați candidați pentru o poziție cu responsabilități în vânzări, nu uitați să îi întrebați:
1. Cum își petrec timpul în avion.
2. Cum se auto-evaluează din punctul de vedere al competitivității ( pe o scală de la 1 la 10)
3. Cum au rezolvat o problemă de comunicare (aici vă puteți baza pe situații concrete pe care ar trebui să le rezolve persoana care urmează să ocupe poziția vacantă)
4. Care este părerea greșită pe care oamenii o au despre el/ea.
Dacă vreți să înțelegeți și cum să interpretați răspunsurile pe care le veți primi, parcurgeți tot articolul de pe Recruiter.com: 4 Interview Questions to Identify Top Performing Salespeople.
BusinessMark are plăcerea să invite specialiștii în resurse umane, employer branding și talent aquisition la conferința „Tomorrow@work”, ce va avea loc marți, 21 martie 2023, la București – JW Marriott Grand Hotel, cât și online. Peste 20 de specialiști români și internaționali vor vorbi despre cum va arăta munca în viitor și cum ne putem […]
DetaliiSoftServe, unul dintre cei mai mari furnizori de soluții digitale din Europa, care a intrat pe piața locală în mai 2022 și a angajat deja aproape 70 de persoane în centrul de dezvoltare local, a accelerat procesul de recrutare și caută specialiști de top în tehnologii de ultimă generație precum Omniverse și Big Data. Potrivit […]
DetaliiMullen anunță numirea Ancăi Iuhas în funcția de Head of Strategy, un profesionist cu aproape 20 de ani de experiență în publicitate. În noul rol, Anca va fi responsabilă de dezvoltarea și execuția inițiativelor strategice, consolidând produsul agenției din acest punct de vedere. Expertiza sa contribuie la dezvoltarea soluțiilor creative multi-channel, bazate pe analiza datelor […]
DetaliiDora, robotul de recrutare, dezvoltat de o echipă de experți, a ajuns la impresionanta cifră de 1 milion de interviuri, în încercarea de a simplifica și eficientiza procesul de recrutare pentru companii și candidați. Un robot de recrutare automatizeză sarcinile repetitive Dora este o unealtă de asistență pentru recrutori, care automatizează anumite sarcini și ușurează […]
Detalii