Hot Now

5 abilități esențiale pentru succes profesional în 2020

22 01 2020, Portal HR , Comenteaza, 544 afisari

În timp în companii se vorbește din ce în ce mai mult despre transformare digitală, competențele la mare cerere pe piața muncii suferă și ele ajustări. Ritmul este unul foarte rapid și, spune articolul de pe Financial Times pe care vi-l recomandăm azi, este foarte posibil ca acele abilități care erau la mare căutare la începutul lui 2020, să nu mai fie la fel de valoroase la finalul anului.

Soluția? O racordare realistă la cerințele angajatorilor prin menținerea unui contact permanent cu piața muncii. Nu fugiți de recrutori, mergeți la întâlniri cu ei, chiar dacă nu sunteți în căutare activă, studiați anunțurile de joburi și concentrați-vă, în ceea ce faceți, pe abilități transferabile de la o industrie la alta, de la un job la altul.

Revenind la articolul pe care vi-l recomandăm, iată care sunt cele 5 abilități de care veți avea nevoie pentru succes în 2020:

  1. Adaptabilititate – nimic nou aici, doar contextul s-a schimbat. Vorbim despre rapiditatea cu care ne obișnuim cu modalități noi de colaborare, despre disponibilitatea de a face rapid schimbări, de a căuta schimbarea, de înțelege și accepta că modul în care făceam lucrurile până acum nu e neapărat cea mai bună soluție pentru problemele actuale.
  2. Creativitate – articolul se referă aici la creativitatea care funcționează în cele mai neașteptate combinații, în domenii în care tehnologia dictează ritmul, despre creativitatea în colaborarea cu inteligența artificială.
  3. Inteligență emoțională – o abilitate critică în mediile de muncă care trec prin procese de transformare digitală (și nu numai).
  4. Inteligență tehnologică – probabil că, foarte curând, această abilitate va face diferența între performanță și mediocritate. Viitorul pare să fie al celor care, printre altele, vor ști să facă diferența dintre realitate virtuală, inteligență augmentată și inteligență artificială.
  5. Brand personal – articolul vorbește aici despre trecerea de la efortul conștient de dezvoltare personală la cel de a comunica în afară aceste abilități, despre construirea unei imagini coerente, susținută prin performanță concretă.

Citiți tot articolul de pe Financial Times pentru a înțelege mai bine care sunt ingredientele pentru succes profesional în 2020:

Work in the 2020s: 5 essential skills to succeed

Adauga comentariu

Cele mai noi

Ca urmare a răspândirii epidemiei COVID19 și a instituirii stării de urgență ce limitează circulația persoanelor, redacția Revistei CARIERE a hotărât să pună gratuit la dispoziția cititorilor săi ediția digitală a publicației, începând cu Martie 2020. Este o formă de respect și de grijă față de integritatea oamenilor și față de nevoia lor de a […]

Detalii

Echipa Biz a lansat astăzi BizRomânia, un proiect special care include site-ul BizRomania.ro și ediția specială a revistei, Biz România. Realizat în timp record, proiectul este dedicat comunității de business și oferă recomandări și soluții de la cei mai puternici experți și analiști pentru traversarea cu bine a crizei coronavirusului. „Acum este nevoie mai mult […]

Detalii

Inițiativa „Reacție pentru educație”, susținută de Ministerul Educației și Cercetării și inițiată de Narada, cu sprijinul Cora România, lansează o platformă digitală care ușurează accesul la educația la distanță pentru cel puțin 30.000 de profesori și elevii lor. Reacție pentru educație este un plan de intervenție, structurat pe două dintre cele mai plauzibile scenarii posibile […]

Detalii

Autor: Claudia Sofianu, Partener, Liderul Diviziei de Impozit pe venit și contribuții sociale, EY România Efectele pandemiei COVID-19 asupra relației dintre angajați și angajatori sunt încă incomplet cunoscute și greu de anticipat în acest moment, dar printre ele ar putea fi: reducerea mobilității oamenilor, folosirea accentuată a mijloacelor de comunicare la distanță și a tehnologiei […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter