Primele zile la un job nou sunt arareori ușoare. De la provocări minore de adaptare la un spațiu nou, la cele complexe de interacționare cu colegii noi, probabil că unul din cele mai dificile aspecte ale „adaptării” la un job nou este cel legat de relația cu superiorul direct.
Probabil că ai avut ocazia să stai de vorbă cu managerul postului pe care îl vei ocupa pe parcursul procesului de recrutare. Dacă ai folosit eficient timpul petrecut în acea conversație, ai probabil câteva informații care te vor ajuta (cel puțin teoretic) să te integrezi mai ușor în echipă. În realitate însă, discuțiilor de dinaintea propunerii și negocierii ofertei de angajare le lipsește un ingredient esențial: contactul personal și direct cu organizația în condițiile unor zile de muncă normale. Abia atunci poți începe să înțelegi care sunt provocările reale și ce trebuie să faci ca să te integrezi.
În afară de o atitudine deschisă și disponibilitatea de a descoperi ce înseamnă organizația și jobul, în primele zile la locul de muncă ai nevoie și de (încă) o discuție separată cu managerul direct, iar prezentarea pe care ți-o recomandăm azi explică ce subiecte trebuie abordate în această conversație și de ce.
Pe scurt, cele 5 întrebări la care e util să primești răspuns sunt:
1. De ce m-ați ales pe mine?
2. Cum pot să învăț mai mult despre rolul meu și despre organizație?
3. Ce așteptări (în termeni de obiective concrete) are managerul direct de la tine?
4. Cum se dă și se oferă feedback?
5. Cum îl poți ajuta pe managerul direct?
Descoperiți mai multe informații despre fiecare întrebare în parte urmărind prezentarea:
BusinessMark are plăcerea să invite specialiștii în resurse umane, employer branding și talent aquisition la conferința „Tomorrow@work”, ce va avea loc marți, 21 martie 2023, la București – JW Marriott Grand Hotel, cât și online. Peste 20 de specialiști români și internaționali vor vorbi despre cum va arăta munca în viitor și cum ne putem […]
DetaliiSoftServe, unul dintre cei mai mari furnizori de soluții digitale din Europa, care a intrat pe piața locală în mai 2022 și a angajat deja aproape 70 de persoane în centrul de dezvoltare local, a accelerat procesul de recrutare și caută specialiști de top în tehnologii de ultimă generație precum Omniverse și Big Data. Potrivit […]
DetaliiMullen anunță numirea Ancăi Iuhas în funcția de Head of Strategy, un profesionist cu aproape 20 de ani de experiență în publicitate. În noul rol, Anca va fi responsabilă de dezvoltarea și execuția inițiativelor strategice, consolidând produsul agenției din acest punct de vedere. Expertiza sa contribuie la dezvoltarea soluțiilor creative multi-channel, bazate pe analiza datelor […]
DetaliiDora, robotul de recrutare, dezvoltat de o echipă de experți, a ajuns la impresionanta cifră de 1 milion de interviuri, în încercarea de a simplifica și eficientiza procesul de recrutare pentru companii și candidați. Un robot de recrutare automatizeză sarcinile repetitive Dora este o unealtă de asistență pentru recrutori, care automatizează anumite sarcini și ușurează […]
Detalii