Hot Now

5 motive pentru care merită să folosești grupurile de pe LinkedIn

19 01 2012, Portal HR , Comenteaza, 5.625 afisari

Probabil că una din inițiativele cele mai valoroase pentru îmbunătățirea modului în care îți poziționezi profilul profesional în epoca rețelelor sociale în care trăim este, în afară de creșterea inspirată a rețelei de contacte, implicarea în dialog, participarea la discuții pe teme specifice domeniului tău de activitate, oferirea de idei și comentarii de calitate pentru grupurile în care ai decis să te inscrii.

Ca și procesul de dezvoltare a rețelei, și acesta, de comunicare și inter-relaționare, nu este unul pe care să îl poți considera încheiat la un moment dat. Beneficiile majore ți le va aduce doar în măsura în care te implici permanent într-un dialog de calitate, urmărești subiectele de interes și participi activ (și am sublinia noi constructiv) la discuții.

S-ar putea ca la început, pănă reușești să transformi această practică în obicei, să ai senzația că petreci prea mult timp în universul social virtual și să nu percepi neapărat avantajele pe care acest consum de resurse ți-l aduce. În timp însă, odată cu filtrarea atentă a zonelor de interes, investiția de energie se va explica de la sine.

Grupurile de pe LinkedIn sunt probabil una din cele mai sigure surse de beneficii în plan profesional (e adevărat că vorbim aici de beneficii la nivel de imagine/reputație și pe termen lung), iar articolul pe care ți-l recomandăm azi îți mai clarifică (dacă era necesar) 5 motive esențiale pentru care nu o să îți pară rău că te-ai implicat în discuții:

1. Ai astfel ocazia să înveți de la profesioniștii din același grup.

2. Ai șansa să îți descoperi pasiunea (care nu întotdeauna este sinonimă cu ceea ce faci zi de zi, din păcate).

3. Ai ocazia să îți faci vocea auzită în comunitate, grupurile de pe LinkedIn fiind un vehicul esențial de comunicare a informațiilor/articolelor/ideilor tale sau ale celor pe care îi admiri.

4. Îți poți pune la punct o audiență de nișă, pe segmentul profesional în care te interesează cel mai mult să te poziționezi ca profesionist recunoscut.

5. Ai ocazia (și provocarea) de a livra întotdeauna conținut de calitate, relevant și important pentru cei cu care interacționezi (aspect valabil atât dacă participi la discuții într-un grup sau dacă decizi să îți gestionezi propriul tău grup de discuții pe LinkedIn).

Află mai multe detalii despre beneficiile utilizării grupurilor de pe LinkedIn pentru reputația și profesionalismul tău din articolul Top Five Reasons to Use LinkedIn Groups.

Adauga comentariu

Cele mai noi

Școala de Valori a lansat pe 20 iulie Tabăra online Laboratorul de cariere, o premieră în educația alternativă românească: primul program de experiențe pentru succes în care tinerii cu vârste între 16 – 20 ani își pot dezvolta abilitățile și identifica oportunitățile de dezvoltare academică și de carieră. Înscrierea în tabăra are loc până pe […]

Detalii

Absolvenții din promoția 2020 de la ciclul de licență și masterat din toată țara, dar și tinerii profesioniști care se află în căutarea unui loc de muncă sau unui program de internship/trainee sunt invitați să acceseze gratuit portalul de carieră Hipo.ro, unde până pe 14 august, se desfășoară Târgul Virtual pentru Absolvenți 2020, un eveniment […]

Detalii

Redacția Avocatnet a scris în ultimele luni despre foarte multe aspecte ce țin de relația angajator – salariat în contextul epidemiei de coronavirus. Acesta este motivul pentru care au putut să pună azi informațiile cap la cap pentru a face un ghid orientativ util pentru orice companie activă în momentul de față sau care se […]

Detalii

În perioada 1-9 septembrie 2020 se va desfășura ediția a XIV-a a Școlii de Vară HR Club Next Generation, dedicată studenților și masteranzilor pasionați de resurse umane. Adaptându-ne “noului normal”, formatul va fi puţin diferit faţă de anii trecuţi, iar cursurile se vor desfăşura pe o platformă virtuală, însă obiectivul rămâne acelaşi: continuăm să ne […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter