Hot Now

7 lucruri pe care nu le faci bine pe LinkedIn

05 07 2012, Portal HR , Comenteaza, 7.589 afisari

Până să citim articolul pe care vrem să vi-l recomandăm azi, unul din primele lucruri la care ne-am fi gândit dacă cineva ne întreba care ni se par cele mai frecvente greșeli de utilizare a LinkedIn-ului ar fi fost: modul în care se trimit invitațiile de conectare. Dacă suntem de acord că LinkedIn este rețeaua de socializare în business, atunci sunt foarte puține situațiile în care poți trimite cuiva o invitație de conectare cu motivația că sunteți „prieteni”. Una din metodele mai corecte (și considerăm noi și mai eficiente) este să te înscrii măcar într-unul din grupurile de discuții în care se află persoana cu care vrei să te conectezi (vizibile, de altfel, în profilul persoanei respective) și să trimiți o invitație cu explicația că soliciți conectarea pentru că sunteți membri ai aceluiași grup de interes profesional.

Revenind însă la articolul pe care vi-l recomandăm, greșelile în utilizarea LinkedIn-ului sunt mult mai multe. Și pe principiul că dacă le conștientizăm poate încercăm să facem ceva să le evităm, hai sa vedem care sunt ele. Dacă folosești LinkedIn-ul:

1. Doar atunci când îți cauți un job.

2. Fără să ai un profil complet.

3. Fără să te înscrii în grupurile relevante pentru zona ta de interese profesionale.

4. Dar nu împărtășești cu ceilalți conținut de calitate.

5. Dar nu îți dezvolți în permanență rețeaua de contacte.

6. Fără să folosești secțiunea LinkedIn Answers pentru a-ți susține credibilitatea profesională.

7. Dar nu te-ai gândit să îi cooptezi și pe cei din organizația/afacerea/echipa ta.

atunci poți afla mai multe despre aceste aspecte citind articolul 7 Things You’re Doing Wrong on LinkedIn.

Adauga comentariu

Cele mai noi

De puțină vreme, angajatorii pot beneficia de un ajutor unic de 2.500 de lei pentru fiecare telesalariat, pentru a le cumpăra acestora echipamentele de care au nevoie pentru a lucra de la distanță. În acest context, Agenția Națională pentru Ocuparea Forței de Muncă (ANOFM) a lansat un ghid cu pașii ce trebuie urmați pentru depunerea […]

Detalii

Studiul indică modificări semnificative ale riscurilor și priorităților. Talentul este perceput ca fiind unul dintre cele mai mari riscuri de către liderii unora dintre cele mai mari companii din lume. Majoritatea liderilor se concentrează pe asimilarea avantajelor de mediu obținute în perioada de carantină. Doar o treime dintre liderii intervievați privesc cu optimism perspectivele de […]

Detalii

Dacă până acum, în lunile de vară, piața muncii traversa o perioadă de stagnare în ceea ce privește locurile de muncă disponibile și interesul candidaților pentru acestea, putem spune că în vara anului 2020 lucrurile au stat cu totul altfel. Lunile iunie-august au fost marcate de o cerere mare din partea candidaților, care au fost […]

Detalii

Pe 1 octombrie 2020 Erudio dă start celui mai nou program al său de leadership, Etikon – Încredere și Cooperare. Etikon se adresează liderilor, antreprenorilor, managerilor, echipelor de conducere și echipelor care lucrează în proiecte comune. Premisa de la care s-a pornit este că, în perioada pe care o traversăm, liderii sunt cei care au […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter