Hot Now

7 lucruri pe care nu le faci bine pe LinkedIn

05 07 2012, Portal HR , Comenteaza, 8.463 afisari

Până să citim articolul pe care vrem să vi-l recomandăm azi, unul din primele lucruri la care ne-am fi gândit dacă cineva ne întreba care ni se par cele mai frecvente greșeli de utilizare a LinkedIn-ului ar fi fost: modul în care se trimit invitațiile de conectare. Dacă suntem de acord că LinkedIn este rețeaua de socializare în business, atunci sunt foarte puține situațiile în care poți trimite cuiva o invitație de conectare cu motivația că sunteți „prieteni”. Una din metodele mai corecte (și considerăm noi și mai eficiente) este să te înscrii măcar într-unul din grupurile de discuții în care se află persoana cu care vrei să te conectezi (vizibile, de altfel, în profilul persoanei respective) și să trimiți o invitație cu explicația că soliciți conectarea pentru că sunteți membri ai aceluiași grup de interes profesional.

Revenind însă la articolul pe care vi-l recomandăm, greșelile în utilizarea LinkedIn-ului sunt mult mai multe. Și pe principiul că dacă le conștientizăm poate încercăm să facem ceva să le evităm, hai sa vedem care sunt ele. Dacă folosești LinkedIn-ul:

1. Doar atunci când îți cauți un job.

2. Fără să ai un profil complet.

3. Fără să te înscrii în grupurile relevante pentru zona ta de interese profesionale.

4. Dar nu împărtășești cu ceilalți conținut de calitate.

5. Dar nu îți dezvolți în permanență rețeaua de contacte.

6. Fără să folosești secțiunea LinkedIn Answers pentru a-ți susține credibilitatea profesională.

7. Dar nu te-ai gândit să îi cooptezi și pe cei din organizația/afacerea/echipa ta.

atunci poți afla mai multe despre aceste aspecte citind articolul 7 Things You’re Doing Wrong on LinkedIn.

Adauga comentariu

Cele mai noi

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță o nouă schimbare în cadrul echipei locale de management, prin numirea lui Vlad Vlădescu în funcția de East Balkans Snacks Marketing Manager. „Sunt încântat să preiau acest rol și să lucrez în continuare cu echipa noastră talentată pentru a dezvolta strategii care să creeze […]

Detalii

Astăzi, pe o piață din ce în ce mai competitivă, brandul de angajator joacă un rol strategic în promovarea și poziționarea companiilor, dar și în atragerea de talente noi și păstrarea angajaților valoroși actuali. Pe 5 aprilie, Employer Branding Conference 2023, cel mai important eveniment de profil din România, oferă profesioniștilor din HR oportunitatea de […]

Detalii

Discuțiile despre salarii sunt în general tabu, însă în ultimii doi ani, dorința României de a se alinia la tendințele europene privind transparentizarea salariilor a dus către conversații mai deschise, astfel încât angajații să fie conștienți de valoarea lor din punct de vedere profesional. În acest sens, 9 din 10 angajați spun că își doresc […]

Detalii

BusinessMark are plăcerea să invite specialiștii în resurse umane, employer branding și talent aquisition la conferința „Tomorrow@work”, ce va avea loc marți, 21 martie 2023, la București – JW Marriott Grand Hotel, cât și online. Peste 20 de specialiști români și internaționali vor vorbi despre cum va arăta munca în viitor și cum ne putem […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter