Hot Now

Abilități de vânzare pentru recrutori

19 08 2013, Portal HR , 5 comentarii, 4.486 afisari

Știm, o să spuneți că recrutorii nu au nicio legătură cu vânzarea, dar trebuie să vă contrazicem. Chiar dacă nu luăm în calcul faptul că există posibilitatea de a interpreta aproape tot ceea ce facem pe parcursul unei zile ca un proces de vânzare/cumpărare, tot nu putem omite latura esențială a jobului unui recrutor: aceea de a „vinde” corect și atractiv un job către candidați.

Mențiunea „corect” este, în opinia noastră foarte importantă și asta pentru că nu am recomanda niciodată prezentarea unui job și/sau a unei companii drept ceea ce nu este. În același timp însă, abilitatea de a vinde idei/imagini/concepte se poate dovedi critică în momentele decisive ale procesului de recrutare (dar nu numai).

Webinarul de pe ERE pe care vi-l recomandăm pentru data de 28 august abordează acest subiect sensibil dintr-o perspectivă pragmatică. Așa cum spune și Dan Pink, chiar dacă nu lucrăm la vânzări, cu toții vindem de fapt ceva, un motiv suficient de bun pentru a ne pune problema cum putem dezvolta aceste abilități de „non-sales selling” utile în viața profesională zilnică.

Organizatorii ne promit că până la finalul webinarului vom fi aflat:

– Cele trei abilități esențiale de vânzare pentru succesul proiectelor de recrutare în care suntem implicați ca recrutori;

– Elementele de bază ale procesului de cumpărare și modul în care procesele de recrutare trebuie aliniate cu cel în care candidații și clienții iau deciziile de cumpărare;

– Cea mai mare greșeală pe care o fac recrutorii atunci când vine vorba de abilități de vânzare… și cum o putem evita!

Descoperiți mai multe informații și înscrieți-vă la webinarul ERE Essential Sales Skills For Recruiters de pe 28 august 2013.

Comentarii (5)
  1. Savina spune:

    Buna ziua! Apreciez mult articolele de pe portal si le „sheruiesc” in 2-3 relete.
    Vestea despre webinar „free” este foarte frumoasa, insa, pentru a aplica se cer obligatoriu informatii gen”zip code” orasul etc specifice Americii de nord.
    Stiu ca ar fi o solutie sa caut date -pe net si sa ma dau din „Hawaii” dar ar fi frumos daca s-ar fi gandit si la alte continente.
    Le-am scris totusi intrebandu-i cum sa procedez daca sunt din Europa.
    Vom vedea si daca raspund solicitarii.
    Numai de bine! Savina

  2. Ioana Rijnetu spune:

    Buna Savina. Iti recomand sa mai parcurgi inca o data pasii inscrierii pentru webinar. La mine a functionat fara niciun fel de probleme introducand la campul city:Bucharest, la state am ales un oras din US la intamplare si pt zip code am introdus un numar (care mi-a venit in minte) din 5 cifre. Sper sa mearga si la tine. Toate bune, Ioana.

  3. Ioana Rijnetu spune:

    Am uitat sa precizez ca mi-au trimis si email de confimare,deci e totul in regula:-). Speram sa mearga si la tine. Multumesc.

  4. Ioana Rijnetu spune:

    Cu multa placere, Savina! Ma bucur ca ai reusit si ai putut asculta webinarul. Numai bine!

Adauga comentariu

Cele mai noi

Supermarket, miercuri, 25 martie, ora 10.00, adică cu două ore înainte de ora de început a interdicției de circulație liberă. Magazinul plin, toți angajații văzându-și liniștiți de treabă, aranjând marfa pe rafturi, făcând curățenie, glumind, o oază de normalitate Mersul la cumpărături rămâne zilele astea una dintre puținele situații care amintesc de viața normală, înainte […]

Detalii

Executivul a decis de curând că, în contextul actual al stării de urgență, cei care vor să obțină anumite beneficii la care au dreptul prin lege trebuie să o poată face și electronic, nu doar la ghișeu. Prin urmare, au impus tuturor primăriilor și altor autorități să primească documentele de la solicitanți în mod electronic, […]

Detalii

Zitec, lider pe piața de IT & digital marketing din România, recunoscut ca unul dintre cei mai apreciați angajatori din România, anunță că le va oferi companiilor doritoare, timp de trei luni, acces gratuit la aplicația Mirro, prima soluție completă de performance management din țară. În contextul în care din ce în ce mai mulți […]

Detalii

Ca urmare a crizei actuale, când o mare parte din activitate s-a transferat în online, Learning Architect a lansat o varietate de servicii de learning și engagement dedicate angajaților din companii: webinarii interactive facilitate live (Virtual Soft Skills for Real People și Sesiuni de psihoeducație), Work From Home Team Engagement Kit și content (pastile video […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter