Hot Now

Angajați fericiți = clienți fericiți

25 01 2017, Portal HR , Comenteaza, 2.025 afisari

Se pare că există o legătură clară între fericirea angajaților la locul de muncă și satisfacția clienților față de produsele și/sau serviciile companiei.

Dacă o organizație are angajați cu probleme de performanță, va descoperi, probabil, că are și clienți nemulțumiți sau dezamăgiți. Reciproca este valabilă. Dacă apar informații referitoare la consumatori care renunță la serviciile/produsele unei companii, atunci unul din aspectele care trebuie avute în vedere pentru a remedia această situație este și nivelul de motivație și implicare (deci implicit de fericire) a angajaților.

Infograficul pe care vi-l recomandăm azi evidențiază modul în care angajații cu grad mare de autonomie, echipați cu toate informațiile și instrumentele de care au nevoie pentru a reuși vor duce la o creștere a nivelului de satisfacție a consumatorilor cu produsele/serviciile companiei respective.

Pornind de la cauzele demotivării angajaților (minim 40 de ore petrecute la birou în fiecare săptămână, lipsa unui feedback construtiv, tehnologia învechită, lipsa mobilității etc.), trecând prin ceea ce îi frustrează pe clienți (discuția cu mai mulți angajați pentru a rezolva o problemă simplă, lipsa feedback-ului și/sau informațiilor despre ce se întâmplă mai departe, interfețe depășite de interacțiune cu clientul etc.), infograficul prezintă și strategiile care trebuie implementate pentru a crește nivelul de implicare a angajaților și, implicit, pe cel de satisfacție a clienților.

Sursă infografic aici.

Mai multe informații despre legătura dintre nivelul de satisfacție a angajaților și cel de satisfacție a clienților găsiți și în acest whitepaper.

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Adauga comentariu

Cele mai noi

CIO Council și Revista CARIERE în parteneriat cu Dell Technologies și Intel organizează joi, 16 iulie, între orele 16:00-17:30, evenimentul online cu tema “Leading Change for the Digital Future” care are loc sub umbrela CIO Talks. În ultimele luni am conștientizat cu toții că acum, mai mult ca niciodată, tehnologia trebuie să se afle în […]

Detalii

Deși companiile europene intenționează să accelereze transformarea digitală, este posibil ca investițiile lor mai lente în inovare să nu le permită să ajungă din urmă companiile americane și chineze Două treimi (66%) dintre liderii afacerilor la nivel mondial sunt încrezători că piața europeană va înregistra o revenire relativ rapidă în urma recesiunii economice cauzate de […]

Detalii

Regulamentul intern este un document obligatoriu pentru toți angajatorii și acesta a căpătat o importanță sporită în contextul epidemiei de coronavirus. De ce? Pentru că fiecare angajator trebuie să-și adapteze regulamentul intern la regulile de protecție sanitară stabilite recent prin legislație. Conform Codului muncii, regulamentul intern stabilește aspecte precum regulile de protecție, igienă și securitate în muncă, […]

Detalii

Tehnologiile sigure de colaborare care ajută oamenii să lucreze de oriunde reprezintă o preocupare majoră pentru orice CIO, punând presiune pe echipele IT nevoite să asigure suport atât pentru angajații care lucrează de la distanță, cât și pentru planificarea revenirii la birou. Cisco (NASDAQ: CSCO) anunță câteva îmbunătățiri cheie aduse soluției Webex, pentru a răspunde […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter