Hot Now

Bucurestenii in topul… nemultumitilor

22 10 2010, Portal HR , Comenteaza, 3.665 afisari

Bucurestenii par sa fie printre cei mai nemultumiti angajati atunci cand vine vorba de conditiile de munca. Ii deranjeaza nu numai conditiile fizice proaste (zgomot, iluminare slaba etc), cat mai ales probleme cum ar fi neclaritatea sarcinilor si, in general, aspecte ce tin de dezvoltarea personala.

Seful si lipsa de abilitatea a acestuia in probleme de coordonare este un alt aspect care apare des mentionat in enumerarea motivelor de nemultumire.

Citeste mai multe despre aceasta cercetare a Institutului de Cercetare a Calitatii Vietii aici.

Ceea ce cercetarea nu isi propune sa acopere sunt consecintele complexe ale acestor nemultumiri. Pe scurt, nemultumirea angajatului este mama lipsei de performanta. Nemultumirea inseamna demotivare, stres, atmosfera negativa si impactul asupra rezultatelor concrete este unul evident neplacut.

Probabil ca acest nivel de numultumire este mai mare acum, in perioada de criza, decat inainte. E insa mai important ca organizatiile sa considere aceste informatii statistice drept o explicatie posibila a problemelor pe care le au: lipsa angajamentului, dedicatiei si prezenta unui numar din ce in ce mai mare de angajati nefericiti si in consecinta  neperformanti.

Afla care sunt argumentele stiintifice care sustin legatura dintre fericirea si gradul de multumire al angajatilor si succesul unei organizatii aici.

Adauga comentariu

Cele mai noi

CIO Council și Revista CARIERE în parteneriat cu Dell Technologies și Intel organizează joi, 16 iulie, între orele 16:00-17:30, evenimentul online cu tema “Leading Change for the Digital Future” care are loc sub umbrela CIO Talks. În ultimele luni am conștientizat cu toții că acum, mai mult ca niciodată, tehnologia trebuie să se afle în […]

Detalii

Deși companiile europene intenționează să accelereze transformarea digitală, este posibil ca investițiile lor mai lente în inovare să nu le permită să ajungă din urmă companiile americane și chineze Două treimi (66%) dintre liderii afacerilor la nivel mondial sunt încrezători că piața europeană va înregistra o revenire relativ rapidă în urma recesiunii economice cauzate de […]

Detalii

Regulamentul intern este un document obligatoriu pentru toți angajatorii și acesta a căpătat o importanță sporită în contextul epidemiei de coronavirus. De ce? Pentru că fiecare angajator trebuie să-și adapteze regulamentul intern la regulile de protecție sanitară stabilite recent prin legislație. Conform Codului muncii, regulamentul intern stabilește aspecte precum regulile de protecție, igienă și securitate în muncă, […]

Detalii

Tehnologiile sigure de colaborare care ajută oamenii să lucreze de oriunde reprezintă o preocupare majoră pentru orice CIO, punând presiune pe echipele IT nevoite să asigure suport atât pentru angajații care lucrează de la distanță, cât și pentru planificarea revenirii la birou. Cisco (NASDAQ: CSCO) anunță câteva îmbunătățiri cheie aduse soluției Webex, pentru a răspunde […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter