Secțiune susținută de

Ce poate învăța HR-ul de la Marketing

Portal HR \ Evenimente \ Ce poate învăța HR-ul de la Marketing

Cu cât ideea de employer brand devine mai puternică atunci când discutăm despre strategii de HR eficiente, cu atât legătura dintre HR și marketing ar trebui să fie mai evidentă și mai… strânsă. 🙂

Webinarul HCI din data de 22 mai 2014 pe care vi-l recomandăm se concentrează pe motivele pentru care cele două departamente trebuie să colaboreze și pe modul concret în care se poate face acest lucru.

Dacă suntem de acord că prima modalitate prin care un candidat intră în comtact cu organizația este prin intermediul „mesajelor” transmise în procesele de recrutare (anunțuri, modalități de abordare, calitatea interviului, prezența sau absența feedback-ului), atunci n-ar trebui să mai fie nicio surpriză pentru nimeni că tot ceea ce facem la HR trebuie interconectat, verificat, modelat cu ajutorul celor de la marketing. Ne asigurăm astfel că nimic nu este lăsat la voia întâmplării atunci când vine vorba de ceea ce experimentează candidatul pe parcursul procesului de recrutare (experiența candidatului, așa cum este ea numită în limbajul de specialitate).

Candidatul are nevoie de transparență, de o experiență asemănătoare cu cea a consumatorului, de o reputație a brandului care să îl atragă chiar înaintea postării unui anunț de angajare.

Descoperiți mai multe detalii despre colaborarea dintre HR și marketing și înscrieți-vă la webinarul What Can HR Learn from the Marketing Team?

Data articol: mai 12, 2014

Newsletter-ul Portal HR

100% fără spam