Secțiune susținută de

Cultura si valori organizationale – studiu de caz

Portal HR \ Evenimente \ Cultura si valori organizationale – studiu de caz

Ideea unui brand de companie (sau personal) pare sa se fi inscaunat ca subiect critic pentru succesul in lumea actuala de business. In vreme ce multe organizatii se rezuma sa enumereze un decalog al valorilor pentru a putea spune ca au „bifat” acest subiect, in realitate cultura si obiceiurile unui microunivers corporatist sunt departe de a se regasi in afisele oficiale.

Webinarul ERE pe care vi-l recomandam pentru data de 2 iunie 2011 ia in discutie cazul concret al unei companii cunoscute in vest, cu o cultura organizationala de invidiat si o reputatie (a se citi brand) pe masura.

Participa pe 2 iunie la webinarul Culture and Core Values: The Zappos Family Way pentru a descoperi ce impact are impresia extraordinara pe care clientii o au despre o organizatie, cum se dezvolta o cultura de invidiat si un brand unic, importanta valorilor critice si a respectarii lor si care sunt metodele pe care organizatiile le pot aplica pentru a-si face clientii si angajatii… fericiti.

Data articol: mai 25, 2011

Newsletter-ul Portal HR

100% fără spam