Hot Now

Cum procesează HR-ul un volum mare de informaţii

01 05 2013, Portal HR , Comenteaza, 2.445 afisari

Datorită tehnologiei din ce în ce mai avansate, putem avea acces în timp real la (aproape) orice informație ne interesează. Există suficiente resurse, instrumente și date în mediul online la care multe companii pot avea (ușor) acces și se tot vorbește în ultima vreme de impactul acestui „bombardament” informațional și asupra HR-ului.

Nu există nicio îndoială că facilitatea accesului la informația necesară este utilă pentru fiecare organizație sau business, însă cum reușește HR-ul să stocheze într-un mod eficient volumul de date/informații primit din diferite surse: email, notificările rețelelor sociale, site-uri de joburi ori bloguri de specialitate?

Dacă vă confruntați cu această “dilemă” şi nu ştiţi cum să găsiți cele mai bune soluții pentru a face față acestor provocări, vă recomandăm webinarul de pe ERE din data de 9 mai intitulat Big Data in HR: Insight on the Meaning and the Opportunity.

Multe organizaţii vorbesc astăzi despre oportunităţile oferite de cantitatea de informaţie găsită, însă reuşesc oare s-o folosească corect şi eficient? Cei doi co-prezentatori ai webinarului, Donna Quintal, senior manager pentru sourcing strategic şi Glen Cathey, expert în aria de sourcing şi managementul talentelor, vor oferi răspunsuri despre metode şi căi utile organizaţiilor şi recruiterilor în lupta lor cu prea multă informaţie.

Modalitatea de primire, gestionare şi folosire a informaţiilor primite de către oamenii din HR poate afecta şi bunul mers al business-ul, motiv pentru care este mai mult decât util să ştim să “jonglăm” eficient cu toate resursele. Acestea se pot dovedi utile în procesele de găsire, atragere sau reținere a celor mai buni candidați. Mai mult decât atât, informațiile pot susține o mai bună promovare a organizației sau procesul intern de recrutare. Informațiile furnizate de rețelele sociale, datele generate de studii online, materialele gratuite din această nișă sau diferitele strategii și tactici din varii surse pot constitui o reală oportunitate pentru HR dacă sunt procesate și folosite corespunzător.

Aflați mai multe detalii și înscrieți-vă la webinarul Big Data in HR: Insight on the Meaning and the Opportunity ce va avea loc pe data de 9 mai 2013.

Adauga comentariu

Cele mai noi

Ca urmare a răspândirii epidemiei COVID19 și a instituirii stării de urgență ce limitează circulația persoanelor, redacția Revistei CARIERE a hotărât să pună gratuit la dispoziția cititorilor săi ediția digitală a publicației, începând cu Martie 2020. Este o formă de respect și de grijă față de integritatea oamenilor și față de nevoia lor de a […]

Detalii

Echipa Biz a lansat astăzi BizRomânia, un proiect special care include site-ul BizRomania.ro și ediția specială a revistei, Biz România. Realizat în timp record, proiectul este dedicat comunității de business și oferă recomandări și soluții de la cei mai puternici experți și analiști pentru traversarea cu bine a crizei coronavirusului. „Acum este nevoie mai mult […]

Detalii

Inițiativa „Reacție pentru educație”, susținută de Ministerul Educației și Cercetării și inițiată de Narada, cu sprijinul Cora România, lansează o platformă digitală care ușurează accesul la educația la distanță pentru cel puțin 30.000 de profesori și elevii lor. Reacție pentru educație este un plan de intervenție, structurat pe două dintre cele mai plauzibile scenarii posibile […]

Detalii

Autor: Claudia Sofianu, Partener, Liderul Diviziei de Impozit pe venit și contribuții sociale, EY România Efectele pandemiei COVID-19 asupra relației dintre angajați și angajatori sunt încă incomplet cunoscute și greu de anticipat în acest moment, dar printre ele ar putea fi: reducerea mobilității oamenilor, folosirea accentuată a mijloacelor de comunicare la distanță și a tehnologiei […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter