Secțiune susținută de

Cum se vede angajatorul prin ochii candidaților

Portal HR \ Evenimente \ Cum se vede angajatorul prin ochii candidaților

O mare parte din ceea ce numim brand de angajator este influențată de modul în care candidații sunt tratați pe parcursul procesului de recrutare. De la calitatea/claritatea anunțului, cerințele pentru procesul de aplicare (formular de aplicare etc.) la impresia pe care le-o lasă evaluatorul (fie că este vorba de un interviu telefonic sau de o întâlnire față în față), toate au ceva de spus în piață în ceea ce privește imaginea companiei angajatoare.

În vest, conceptul care reunește acest complex de factori este „experiența candidatului”. Ca să evităm orice confuzii, nu este vorba aici de experiența în sensul de număr de ani de experiență în muncă, ci de calitatea interacțiunii candidatului cu compania angajatoare.

Dacă ești de acord cu noi că o strategie de recrutare eficientă trebuie să aibă în vedere și acest aspect, îți recomandăm să nu ratezi un webinar Talent Technology pe această temă.

Află mai multe informații și înscrie-te la webinarul Through the Candidates’ Eyes: Create a Better Candidate Experience de pe 5 iunie 2012.

Data articol: mai 31, 2012

Newsletter-ul Portal HR

100% fără spam