Hot Now

Curs deschis – Recrutarea 2.0

13 06 2012, Madalina Uceanu , 4 comentarii, 7.385 afisari

Faptul că piața forței de muncă este în schimbare continuă nu mai este o surpriză. Odată cu cu schimbările la care asistăm, se dezvolta și nevoi diferite, care vin la pachet cu presiunea pusă pe eficientizarea proceselor.

Unul dintre procesele care suferă transformări majore este cel de recrutare. Probabil ați auzit în jurul dumneavoastră două tipuri de mesaje contradictorii: “nu îmi găsesc job” cu varianta “aplic și nu mă contactează nimeni”, în același timp cu “e în continuare dificil să găsești oameni buni”.

Cursul deschis Recrutarea 2.0 abordează atat rolul și valorile unui recruiter în noul context al pieței, cât și instrumentele pe care le avem la dispoziție, din ce în ce mai multe, pentru a scădea discrepanța dintre cele două tipuri de mesaje. Să putem găsi mai ușor oamenii de care avem nevoie, păstrându-ne motivația și entuziasmul necesar derulării unui asemenea process, fiind capabili să gandim creativ și să dezvoltăm competențele necesare noului model de lucru.

Programul are ca obiective:

– înțelegerea contextului social și economic în care se desfășoară activitatea de recrutare în acest moment;

– dezvoltarea abilităților de management al reputației offline și online pentru un recruiter;

– prezentarea platformelor existente și a unor studii de caz locale sau internaționale;

– clarificarea principiilor și valorilor în activitatea de recrutare;

– crearea unui plan de management al carierei pentru un recruiter;

– identificarea celor mai eficiente strategii de sourcing;

– dezvoltarea abilităților de evaluare a candidaților, păstrând obiectivitatea recruiterului.

Cursul este structurat în 5 module care acoperă ariile descrise mai sus, respectiv:

1. contextul actual (schimbările de mentalitate care survin și datorită crizei economice)

2. recruiterul – job sau vocatie (cu accent pe valori și pe motivatorii recruiterului)

3. brandul de angajator (impact, necesitate, există sau nu, cum putem crea o comunitate de talente)

4. sourcing 2.0 (care sunt instrumentele de Social Media pe care le avem la dispoziție, cum stabilim criteriile de căutare pentru a maximiza rezultatele)

5. evaluarea candidaților (tehnici de sondare a motivației, aplicarea testelor, managementul așteptărilor)

Ai nevoie de cursul acesta dacă: 

  • Activitatea ta de recrutare nu mai are aceleași rezultate pe care le aștepți sau sunt așteptate de la tine;
  • Experiența extinsă în recrutare te-a adus la un anumit nivel de uzură și oboseală care determină scăderea entuziasmului și motivației tale;
  • Noile platforme de recrutare despre care auzi în jur mai degrabă te sperie decât ste conving să le încerci;
  • Ești responsabil de comunicarea internă/externă și vrei să înțelegi impactul imaginii de angajator asupra rezultatelor colegilor tăi din departamentul de recrutare;
  • Ai demarat câteva proiecte de “employer branding” dar nu ai reușit să le susții cu prea mare success în interiorul organizației;
  • Te gândești să îți definești o strategie eficientă, atât în ceea ce privește dezvoltarea ta, dar și în privința organizației din care faci parte.

Cursul deschis Recrutarea 2.0 va avea lor pe 18 si 19 Iunie și va fi susținut de Mădălina Uceanu și Cristian Manafu, fiind parte dintr-o serie de cursuri similare care a demarat în ianuarie 2012.

Mădălina Uceanu activează în piața de recrutare de peste 18 ani, fiind în prezent implicată și în proiecte de coaching și consiliere în carieră. În ultimii 5 ani colaborează și cu Bucharest School of Management – MBA Romano – Canadian, ca Associate Professor – Managementul Resurselor Umane. Mădălina este licențiată MBTI, Human Synergistics și Hogan Assesments.

Cristian Manafu are 8 ani de experiență în presa de afaceri, este unul dintre bloggeri cei mai activi din România și cunoscut organizator de evenimente B2B. Din 2008 activează ca trainer și consultant în Social Media, derulând până în acest moment peste 15 programe de training. Din 2010 este certificat de CNFPA ca formator, după un program urmat în cadrul Institutului Roman de Training.

Pentru înscrieri sau detalii suplimentare despre costuri, vă așteptăm mesajul la office@careeradvisor.ro. Sau te poți înscrie direct în LinkedIn.

Comentarii (4)
  1. Alina D spune:

    Cum a ajuns Manafu sa tina cursuri de recrutare?! Probabil si inscrierea este undeva la 150-200 euro, sa isi scoata omu’ banii. Inventiv, dar chiar le stie pe toate?

  2. Madalina spune:

    Alina, Cristi este invitatul meu in cea de-a doua zi a cursului, ziua dedicata recrutarii prin Social Media. Daca mai alte intrebari legate de structura cursului, subiectele acoperite sau costuri, astept oricand un email. Multumesc frumos!

  3. Alina,

    Cursul va include o sesiune destul de consistenta despre social media, un domeniu in care am sustinut deja peste 15 de training-uri si in care am cativa ani buni de experienta, dupa cum probabil bine stii.

    Daca ai participa la acest curs ai afla, de exemplu, de ce nu e bine sa comentezi anonim si care sunt efectele anonimatului online.

    Revenind la experienta care te recomanda, te intreb daca o persoana poate fi numita specialist, sa zicem in HR, la mai putin de 2 ani de experienta in domeniu, de exemplu, fara sa fi avut anterior vreo legatura cu domeniul si facand anterior ce probabil stie sa faca toata lumea: marketing, evenimente…

    Spre deosebire de persoana virtuala de mai sus, eu fac si marketing, si evenimente, dar nu ma consider specialist in HR. Si inca ceva, nu am comentat niciodata anonim.

    Particip la acest curs strict pentru experienta mea in social media, care, apropo, e mai mare de aproape doi ani.

    Sper ca am raspuns curiozitatii tale.

    Cristian Manafu

  4. valentina spune:

    Unde are loc training’ul pentru perioada 18-19 iunie?

    Ma poti ajuta cu o adresa exacta?

    Multumesc,

    Valentina

Adauga comentariu

Cele mai noi

Catalyst Solutions anunță organizarea celui mai mare târg de joburi din România, Angajatori de TOP dedicat tuturor candidaților, indiferent de nivelul de experiență. Eveniment de carieră consacrat în București și Timișoara, Angajatori de TOP se extinde în Constanța, Ploiești, Pitești, Craiova și oferă oportunități de carieră pentru candidații cu studii superioare și medii care sunt […]

Detalii

–   Prima platformă de wellbeing ce reunește peste 100 de programe dedicate sănătății fizice și psiho-emoționale a angajaților și familiilor acestora; –   Segmentarea în premieră a programelor pe cele două categorii de generații care constituie mai mult de 75% din forța de muncă: Generația X și Millennials; –   Programele sunt accesibile în 40% în formatul atelierelor experiențiale și […]

Detalii

Este un drept al angajatorilor să le stabilească angajaților lor obiective de performanță profesională, dar este o obligație a acestora față de angajați, începând de la momentul angajării, să le arate care sunt criteriile de evaluare profesională și care e procedura. Printre elementele obligatorii ale regulamentului intern regăsim, de altfel, criteriile și procedura de evaluare […]

Detalii

Colorful.hr și BusinessMark lansează „Colorful.hr Annual Meetup”, eveniment ce va avea loc în principalele orașe ale României și în cadrul căruia se va discuta despre cele mai importante subiecte cu impact în salarizare. Seminariile vizează HR Managers & HR Directors, Payroll Managers, Manageri recrutare, Compensation & Benefits Managers, HR Specialists, Legal Managers, Directori Generali, Manageri […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter