Hot Now

De ce ai nevoie de un brand personal

03 02 2012, Portal HR , Comenteaza, 7.338 afisari

E posibil ca toată discuția asta despre imagine și brand personal să ți se pară ușor ruptă din cărți de marketing sau, în cel mai bun caz, o găselniță a celor care pun prea mult preț pe “înveliș”. Când te gândești însă la cât de puțin timp ai la dispoziție ca să îi demonstrezi unui angajator că ești profesionistul pe care îl caută, investiția în dezvoltarea unui brand personal (și susținerea lui consistentă în timp) nu mai sună atât de “excentric”.

Acesta este motivul pentru care îți recomandăm azi un articol pe această temă. Ne-a plăcut în primul rând pentru că pornește de la nevoia de a transmite potențialului angajator o imagine mai complexă a ta decât o pot face CV-ul, scrisoarea de intenție și, dacă ai noroc, 30 de minute de interviu.

Articolul pornește de la noțiuni de bază: definiția brandului personal și continuă cu atenționarea referitoare la instrumentele pe care le poți utiliza pentru a construi acest brand (nu orice funcționează la toată lumea!). Pentru o clarificare a ceea ce însemnă brandul tău online, articolul sumarizează rolurile complementare pe care le au Facebook, Twitter și LinkedIn în acest efort de comunicare a imaginii personale.

Citește tot articolul Personal Branding – Why a Job Seeker Needs to Do It și descoperă de ce branding-ul nu mai este doar teritoriul marketingului. Brandul tău online este totalitatea acțiunilor tale online și, am îndrăzni să spunem, câteodată chiar puțin mai mult. Pentru că vorbește despre tine (de bine sau de rău), e nevoie să îi acorzi mai multă atenție.

Adauga comentariu

Cele mai noi

Şapte companii de renume din România au intrat în finala competiţiei Top WellBeing Employer, ce premiază implicarea acestora pentru a oferi o stare de bine a angajaților și a comunității în care activează. Arctic SA, BCR, KPMG, Majorel Romania, mindit.io, Phillip Morris Romania și Provident Financial Romania au trecut de semifinala primei ediții a acestei […]

Detalii

Raluca Burghelea este noul Country Managing Director al Accenture România. Raluca și-a început cariera la Accenture în anul 2007, iar în prezent este Managing Director al Accenture Operations în România, rol pe care îl va păstra. În calitate de Operations Lead, ea a jucat un rol esențial în dezvoltarea activității locale din România în 6 […]

Detalii

Pe 30 septembrie și 1 octombrie, la Sala Palatului din București, va avea loc IUF – The International University Fair, cel mai important eveniment educațional din Sud-Estul Europei. Reprezentanții universităților din 12 țări vor prezenta elevilor de liceu și studenților programele de licență, masterat și facilitățile la care pot avea acces (burse, surse de finanţare, […]

Detalii

Zona micilor întreprinzători din România este, în mod tradițional, una extrem de dinamică, zeci de mii de SRL-uri fiind înființate în fiecare an. De la începutul anului și până în prezent peste 56.000 de SRL-uri noi au fost înregistrate, potrivit datelor publicate de Oficiul Național al Registrului Comerțului (ONRC), în timp ce procentul firmelor nou […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter