Cu siguranță că în copilărie v-a fost pusă întrebarea: „Ce vrei să te faci când vei fi mare?” și probabil că, la vârsta fragedă la care a trebuit să răspundeți, răspunsurile au fost pe măsură: pompier, polițist, balerină, cântăreață, fotbalist, doctor etc.
Primim aceeași întrebare, dar sub alte forme, în diferite etape ale vieții noastre și, dacă nu putem veni cu un răspuns coerent, cei cu care stăm de vorbă (profesori, recrutori, manageri) vor avea tendința să ne pună anumite etichete, să considere că avem o problemă, că e ceva în neregulă cu noi. Mai grav este că, sub presiunea culturală, ajungem să credem și noi că, dacă nu am descoperit EXACT ce vrem să facem în viață, suntem cumva „defecți”.
Prezentarea TED pe care v-o recomandăm azi ne-a atras atenția pentru că demontează inspirat mitul vocației absolute și pledează pentru MULTIPOTENȚIALITATE, oferind celor care au interese multiple, din domenii diferite, șansa de a se considera valoroși și de a renunța la nevoia de a-și integra pasiunile într-o singură „chemare”.
În opinia noastră, este o lecție care ar trebui predată încă de pe băncile școlii dar esențială și pentru momentele de criză în carieră, indiferent dacă ea se declanșează în timpul studiilor, la finalul lor sau după mulți ani de „carieră” într-o anumită zonă funcțională.
Vizionare plăcută!
BusinessMark are plăcerea să invite specialiștii în resurse umane, employer branding și talent aquisition la conferința „Tomorrow@work”, ce va avea loc marți, 21 martie 2023, la București – JW Marriott Grand Hotel, cât și online. Peste 20 de specialiști români și internaționali vor vorbi despre cum va arăta munca în viitor și cum ne putem […]
DetaliiSoftServe, unul dintre cei mai mari furnizori de soluții digitale din Europa, care a intrat pe piața locală în mai 2022 și a angajat deja aproape 70 de persoane în centrul de dezvoltare local, a accelerat procesul de recrutare și caută specialiști de top în tehnologii de ultimă generație precum Omniverse și Big Data. Potrivit […]
DetaliiMullen anunță numirea Ancăi Iuhas în funcția de Head of Strategy, un profesionist cu aproape 20 de ani de experiență în publicitate. În noul rol, Anca va fi responsabilă de dezvoltarea și execuția inițiativelor strategice, consolidând produsul agenției din acest punct de vedere. Expertiza sa contribuie la dezvoltarea soluțiilor creative multi-channel, bazate pe analiza datelor […]
DetaliiDora, robotul de recrutare, dezvoltat de o echipă de experți, a ajuns la impresionanta cifră de 1 milion de interviuri, în încercarea de a simplifica și eficientiza procesul de recrutare pentru companii și candidați. Un robot de recrutare automatizeză sarcinile repetitive Dora este o unealtă de asistență pentru recrutori, care automatizează anumite sarcini și ușurează […]
Detalii