Hot Now

Descoperă de ce organizația ta are nevoie de un psiholog organizațional

27 05 2014, Portal HR , Comenteaza, 3.525 afisari

Se pare că domeniul psihologiei organizaționale se bucură de predicții frumoase de dezvoltare prin alte părți (aviz amatorilor de cariere în această zonă). Dar nu acesta este motivul pentru care aducem acest subiect în discuție astăzi.

Înainte de a vă invita să participați la un webinar despre importanța psihologiei organizaționale, pentru ca lucrurile să fie cât mai clare, haideți să vedem ce este și cu ce se ocupă un psiholog (industrial -) organizațional.

Webinarul HCI despre soluțiile pe care le oferă psihologia organizațională ne-a atras atenția în primul rând datorită prezentatorilor. Directori de cultură corporatistă, psihologi organizaționali și cercetători în domeniu vor discuta pe acest subiect, depășind zona teoretică și analizând metodele concrete și cu rezultate dovedite ale psihologiei industrial-organizaționale.

În webinarul Science for a Smarter Workplace: I-O Psychologists on Solving Talent and Business Problems de pe data de 5 iunie 2014 aveți șansa să aflați mai multe informații despre impactul psihologiei organizaționale în domenii precum performanța individuală, evaluări, recrutare și selecție, training, motivare, atitudini, echilibru viață personală – viață profesională, analiza jobului, performanță de echipă, diversitate, sisteme de compensații etc.

Aflați mai multe detalii și înscrieți-vă acum.

 

Adauga comentariu

Cele mai noi

Investițiile cumulate ale guvernelor și companiilor în îmbunătățirea competențelor și recalificarea forței de muncă ar conduce la  o creștere a  PIB global cu 6,5 trilioane de dolari și ar crea 5,3 milioane de locuri de muncă până în 2030, potrivit raportului “Upskilling for Shared Prosperity”, lansat la Davos de PwC și Forumul Economic Mondial. China […]

Detalii

40% dintre angajați spun că acasă au lucrat mai mult și mai eficient Sondaj Undelucram.ro despre impactul pandemiei asupra angajaților și angajatorilor Marketingul și HR-ul, departamentele cele mai afectate de pandemie O treime dintre companii au făcut disponibilizări 1 din 5 angajați și-a pierdut locul de muncă Persoanele necalificate și cu studii medii – cei […]

Detalii

Modificările recente aduse Codului fiscal vin în sprijinul companiilor, consideră majoritatea respondenților (56%) în cadrul unui sondaj realizat de PwC România, iar facilitatea care va fi aplicată de cele mai multe companii (67%) vizează beneficiile pentru angajații aflați în telemuncă. Astfel, doar 8% dintre participanți au spus că modificările nu le sunt utile, în vreme […]

Detalii

CIO Council și Revista CARIERE continuă seria de evenimente online CIO TALKS – Powered by CIO Council și organizează marți 26 ianuarie, între orele 15:00-17:30, cu o nouă ediție „Cybsersecurity and Digital Resilience”. Acest webcast explorează în principal modalitățile de asigurare și de menținere a securității cibernetice în această perioadă și în viitorul apropiat, dar și […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter