Dora, robotul de recrutare, dezvoltat de o echipă de experți, a ajuns la impresionanta cifră de 1 milion de interviuri, în încercarea de a simplifica și eficientiza procesul de recrutare pentru companii și candidați.
Dora este o unealtă de asistență pentru recrutori, care automatizează anumite sarcini și ușurează munca acestora. Algoritmii avansați analizează datele candidaților și efectuează interviuri de selecție inițială, identificându-i pe cei calificați pentru a fi intervievați ulterior de către recrutori. Această automatizare permite recrutorilor să se concentreze pe cei mai promițători candidați, economisind timp în procesul de recrutare.
Este important de subliniat că Dora este o unealtă pentru recrutori și are nevoie de supraveghere umană în procesul de recrutare. De asemenea, este necesară o adaptare a recrutorilor la noile tehnologii. Cei care vor învăța să le folosească la capacitatea reală vor avea rezultate spectaculoase.
„Dora revoluționează modul în care abordăm recrutarea”, a declarat CEO-ul Calin Ștefănescu. „Suntem încântați să sărbătorim acest moment și să continuăm să inovăm și să îmbunătățim procesul de recrutare atât pentru recrutori, cât și pentru candidați.”
Dora a fost deja adoptată de mai multe companii din România, Belgia, Olanda, Germania și Franța, cu feedback pozitiv atât de la recrutori, cât și de la candidați. Cu algoritmii săi avansați și angajamentul său pentru eficiență, Dora este pregătită să devină un instrument valoros pentru companiile care caută să simplifice procesul de recrutare.
Este disponibilă pe mai multe platforme online, inclusiv rețele sociale, job board-uri și platforme de anunțuri. Imită comportamentul uman și discută cu fiecare candidat în parte, evaluând dacă aceștia îndeplinesc cerințele postului și pregătind listele scurte de candidați pentru recrutori. Foarte important este că atunci când un candidat nu este compatibil cu cerințele impuse de angajatori, Dora oferă alte joburi care i s-ar potrivi candidatului.
Datorită capacității sale de a comunica cu mii de candidați simultan, Dora a descoperit că majoritatea candidaților petrec doar 2,9 secunde citind aproximativ 7 cuvinte înainte de a da click pe postul vacant, iar 97% dintre ei citesc doar titlurile. De asemenea, Dora a identificat că 62% dintre candidați sunt disponibili pentru interviuri după ora 5 PM și în weekend.Durata medie a unui discuții – pre-interviu cu Dora este de 5 minute si 23 de secunde.
Top meserii pentru care Dora a realizat pre-interviurile: Operator Call Center, Verificator de numerar, Dispecer, Ofițer de achiziții publice, Coordonator vânzări, Șofer, Agent de distribuție, Supraveghetor producție, Operator producție, Lucrător comercial, Sudor, Electrician, Instalator.
„1342 interviuri finalizate, 431 de ore economisite, 10 oferte. Asta a reușit Dora să facă în doar 3 luni, de când este asistentul nostru roboțel în recrutare. Dora alege candidați, comunică cu fiecare în parte și le adresează întrebări pentru a alege cei mai buni oameni pentru Provident. Deși este un coleg virtual, și nu un om adevărat, suntem mândri de Dora că ne eficientizează munca și ne ajută să ne mărim echipele într-un mod cât mai uman posibil.”, Dana Stoian, Provident. Ce spun persoanele intervievate: experiență inedită, feedback după interviu primit rapid, interviu oricând și oriunde.
Dora oferă acces la oportunități de angajare unei baze extinse de candidați, eliminând orice barieră (gen, etnie, locație etc). Instrumentele oferite de Dora asigură un proces de recrutare fără discriminări.
Pentru mai multe informații despre Dora și capabilitățile sale, puteți discuta direct cu Dora, aici: https://dora.happyrecruiter.com/dsh
Cătălin Cîrnaru, Director operațiuni, și Ionuț Cîrstea, Director vânzări, vor face parte din echipa de senior management Flanco Mirela Petruș a preluat conducerea departamentului de HR al retailerului Începând cu luna mai, Flanco Retail a extins echipa de senior management a companiei cu doi noi membri. Astfel, Cătălin Cîrnaru, Director operațiuni, și Ionuț Cîrstea, Director […]
DetaliiAutor: Claudia Sofianu, Partener, liderul departamentului de Impozit pe venit si contribuţii sociale, EY România Directiva (UE) 2023/970 din 10 mai 2023, denumită în continuare „Directiva”, reprezintă o inițiativă majoră adoptată de Parlamentul European și de către Consiliu în cadrul eforturilor de combatere a inegalităților de gen. Conform statisticilor furnizate de Eurostat, observăm că o […]
DetaliiFinalul anului universitar înseamnă, pentru mulți tineri, inițierea unui proces de căutare a unui loc de muncă, unii dintre ei fiind la primul demers de acest fel. Companiile fac și ele eforturi să atragă tineri interesați să evolueze pe plan profesional sau să-și înceapă cariera, mai ales în condițiile în care rata de ocupare pe […]
DetaliiExperiența angajaților, parcursul lor în organizație – de la recrutare și până la exit interview -, nevoile acestora într-o piață a muncii post-pandemie, digitalizarea departamentului de HR și integrarea inteligenței artificiale în activitățile angajaților sunt doar câteva dintre subiectele abordate în cadrul conferinței „MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating […]
Detalii