Hot Now

Echipa Advisority a pontat 140,000 de ore facturabile prin Oraroo

02 06 2021, Portal HR , Comenteaza, 145 afisari

După 1 an de la implementare, in contextul expansiunii rapide a echipei sale, Advisority maximizează beneficiile funcționalităților Oraroo. A redus substanțial efortul pentru colectarea datelor pentru facturarea serviciilor si a eliminat complet efortul manual pentru realizarea pontajului de salarizare. Conducerea firmei se poate concentra fără griji pe creșterea afacerii având liniștea unor procese de administrare resurse umane suple si conforme cu legislația muncii.

Consultanții Advisority in tehnologia informației lucrează in general in echipe, pe proiecte cu tipologii mixte cu durata variabila. Echipa administrativa depunea un efort mare pentru colectarea datelor/informațiilor cu întocmirea pontajului pentru calcul salarizare cat si facturarea lunara către clienți.

Acest efort manual devenea disproporționat de mare, când apăreau erori si erau necesare corecții si verificări suplimentare. Expansiunea rapida a companiei a accelerat nevoia de transformare de la un proces gestionat manual la unul eficient si complet digital.

Oraroo a fost implementat in Advisority la începutul anului 2020. Platforma permite planificarea consultanților pe proiecte, iar aceștia pontează pe aceste alocări. Aceste informații se constituie in sursa de date pentru facturarea lunara. Datorita integrării cu informațiile de concedii, se îndeplinesc premisele pentru o facturare corecta.

Adopția utilizării interne a platformei, totodată cu expansiunea rapida a echipei Advisority (pana la 70 de persoane), au făcut ca Oraroo sa devina instrumentul de baza pentru gestiunea efortului depus in proiecte. Astfel echipa Advisority a pontat 140 000 de ore facturabile in Oraroo.

Implementarea Oraroo a redus cu 80% efortul pentru colectarea datelor pentru facturarea lunara.
Suplimentar, pe baza aceluiași set de date, se obține automat pontajul lunar pentru calcul salarizare si s-a eliminat complet acest efort.
In același timp, se face si evidenta potențialelor ore suplimentare de compensat in următoarele 30-60 de zile, activitate complet manuala anterior.

„Cu fondatorii Oraroo, mă cunosc de mai mulți ani de când am lucrat pentru aceleași companii implementând aplicații software de business. Astfel încât atunci când mi-au povestit de Oraroo, soluția lor de gestiune a muncii, proiectelor si automatizare in HR, am fost foarte interesat. La Advisority nu avem un departament extins de Resurse Umane, o mare parte din servicii fiind externalizate către firma de contabilitate si salarizare. Ce mi-a plăcut cel mai mult a fost faptul ca Oraroo oferă automatizarea proceselor de administrare resurse umane ajutând-ne astfel sa fim conformi cu legislația si sa avem toate lucrurile in ordine. In plus, ne oferă o planificare mai buna a resurselor interne si o evidenta a alocării de personal pe fiecare proiect. La Advisority avem peste 70 de consultanți si in jur de 20 de proiecte in paralel in orice moment. Folosim Oraroo de 1an si ne permite sa ținem evidenta clara a volumului de munca prestat, esențial in vederea facturării corecte si la timp. Din primele zile de lucru, Oraroo a fost adoptat ușor in organizație. Este incredibil de intuitiv si ușor de utilizat, deși bogat in funcționalități si la costuri foarte accesibile. Recomand in special firmelor mijlocii de servicii profesionale ce lucreze pe proiecte, doresc sa digitalizeze procesele de gestiune a muncii, si au o echipa supla HR concentrata pe aspectele de administrare cu valoare adăugată maxima pentru afacere” a declarat Toni Calugaru, fondatorul si CEO Advisority

„Oraroo apreciază încrederea echipei Advisority si este incantat sa construiască in continuare o colaborare pe termen lung” a spus Bogdan Marin, coFounder Oraroo. „Continuam sa îmbunătățim platforma Oraroo pentru a permite managerilor de firme in creștere sau de talie medie sa se poate concentra fără griji pe creșterea afacerii având liniștea unor procese de administrare resurse umane suple si conforme cu legislația muncii.”

Despre Advisority

Având sediul central la Londra si cel mai mare centru de livrare in București, Advisority are de asemenea prezenta in Boston, Munich, Viena, Craiova & Pitesti si are peste 70 specialiști cu o înalta pregătire tehnica. In 2020, compania a reușit, pe lângă a-si menține operațiunile la un nivel stabil, sa asigure si un portofoliu nou de clienti, astfel incat estimează o dublare a cifrei de afaceri pentru anul 2021.

Advisority este un furnizor de servicii de tehnologie si consultanta in afaceri, care sprijină organizațiile în realizarea obiectivelor lor de afaceri prin tehnologia informației. Sunt specializați în sectorul financiar bancar, oferind servicii de înaltă calitate în următoarele domenii: Digital (Innovation Agile Prototyping, Tailored Software Solutions, Business Process Automation), Date (Data Governance, Data Architecture, Master Data, Data Integration, Data Warehouse & BI, Document Management și multe altele) și livrare (consultanță, externalizare servicii IT, achiziție SW / Hw, configurare și asistență și servicii profesionale – consultanță locală, nearshore sau offshore sau livrare IT)

Advisority reușește cu succes sa combine expunerea lor puternică la ultimele tendințe digitale, procese și tehnologii de automatizare cu valorile, viziunea și misiunea clienților lor.

Despre Oraroo

Cu o echipa cu experiența in business si tehnologie in realizarea de procese cat si de soluții software pentru gestiunea si eficientizarea proceselor in companii mari, Oraroo aduce, companiilor in creștere sau de talie medie, o parte din capabilitățile pe care marile întreprinderi le au, in termen de solutii software si platforme pentru digitalizare si automatizare procese interne.

Soluția principala este platforma in cloud Oraroo, o soluție integrata de management al operațiunilor si administrare resurse umane pentru companiile de servicii profesionale.

Adauga comentariu

Cele mai noi

Revista Biz a lansat ediția a 13-a a clasamentului celor mai active branduri în social media din România aduce în prim-plan 50 de branduri care fac performanță în digital. Top Social Brands 2021 este o analiză unică a peisajului social media din România, care scoate în evidență noile tendințe în domeniu, inovațiile realizate de brandurile […]

Detalii

În România, KPMG a lansat cea de-a 6-a ediție a „Ghidului privind detașarea internațională a lucrătorilor”, care include informații detaliate despre modificările aduse de noua Directivă privind detașările internaționale în fiecare stat membru. Chiar dacă anul 2020 a schimbat radical mobilitatea internațională așa cum o știam, a adus și noi obligații în ceea ce privește […]

Detalii

Săptămâna aceasta, pe 9-11 iunie, are loc DevTalks Reimagined, cel mai amplu eveniment de tehnologie din România. Păstrând formatul de expo-conferință, evenimentul va reuni developeri, ingineri, manageri, freelanceri și pasionați de tehnologie pentru a lua parte la o experiență complexă desfășurată pe parcursul celor 3 zile: o agendă cu 15 scene tehnice, susținută de peste […]

Detalii

Mai mult de trei sferturi dintre companii intenționează să-și perfecționeze / recalifice până la 25% din forța de muncă în următorii trei ani. Până la 5,7 milioane de noi locuri de muncă ar putea fi create în toată Europa până în 2030 ca urmare a investițiilor accelerate în domeniul digital și al sustenabilității, însă liderii […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter