HR-ul si feedback-ul de la clienti
Daca ne dorim ca HR-ul sa aiba un loc la masa „greilor” care iau deciziile importante in organizatie, una din modalitatile prin care poate face acest lucru este punerea la punct a unor strategii si politici care sa rezolve cu adevarat problemele de care se loveste organizatia in timp real.
Pentru companiile al caror succes depinde si de feedback-ul primit de la clienti, informatiile de acest gen pot fi utilizate inspirat si de catre cei de la HR pentru a intelege ce si cum trebuie schimbat.
Webcast-ul de pe HCI.org pe care vi-l recomandam pentru data de 16 iunie abordeaza tema dificila a interpretarii feedback-ului de la clienti si o discuta in termeni cat se poate de categorici: feedback-ul trebuie luat ca atare. O posibila concluzie ar fi deci aceea ca interpretarea lui e mai degraba nociva si ca marea utilitate vine din utilizarea informatiilor primite de la clienti pentru a pune direct la punct schimbarile de care organizatia are nevoie in interior.
Afla mai multe detalii si inscrie-te la webcast-ul Turn Customer Feedback into Internal Improvements and Happier, More Profitable Clients din data de 16 iunie 2011.
Newsletter-ul Portal HR
100% fără spam