Hot Now

Learning Architect lansează soluții de learning și engagement adaptate perioadei curente

30 03 2020, Portal HR , Comenteaza, 202 afisari

Ca urmare a crizei actuale, când o mare parte din activitate s-a transferat în online, Learning Architect a lansat o varietate de servicii de learning și engagement dedicate angajaților din companii: webinarii interactive facilitate live (Virtual Soft Skills for Real People și Sesiuni de psihoeducație), Work From Home Team Engagement Kit și content (pastile video și ghiduri personalizate).

Webinariile interactive Virtual Soft Skills for Real People au rolul de a continua dezvoltarea abilităților soft și a abilităților de leadership pentru angajații din companii și permit oamenilor să rămână în formă în timpul crizei. Participanții vor beneficia atât de avantajele tehnologiei (platforme și aplicații de învățare), cât și de interactivitate (evenimente cu moderare live, sincrone, interactive).

Printre temele abordate se regăsesc: Auto-disciplină și productivitate, Managementul și comunicarea emoțiilor, Mindsetul de creștere cu metoda Solution Focus, Creierul nostru în criză – Instinct versus reziliență, Managementul stresului, Managementul nevoilor în criză, Cum conduci discuții provocatoare 1 la 1, Cum construiești încrederea de la distanță, Conștientizare de sine cu LSITM , Managementul stakeholderilor cu SDITM, Prezentări de impact în mediu virtual, Inteligență culturală, Leader – Coach, Motivarea oamenilor cu SDI TM, Rezolvare de probleme în mod creativ.

Sesiunile de Psihoeducație reprezintă un set de 6 webinarii interactive, facilitate live de traineri cu specialitate de psihoterapeuți. Acestea se concentrează pe a oferi sprijin oamenilor in zonele cognitiv, emoțional, spiritual si fizic, presupunând conștientizare, discuții pe provocări concrete și instrumente recomandate în diverse situații cheie.

Work From Home Team Engagement Kit constă într-o serie de pastile care mențin energia echipei și ajută oamenii să se cunoască mai bine, având sentimentul de apartenență la grup, chiar și la distanță. Aceste pastile presupun provocări distractive, scrise sau filmate de traineri-actori profesioniști, cu rol de conectare și creștere a energiei, chestionare pentru păstrarea și chiar îmbunătățirea relațiilor între oameni în lipsa interacțiunii față în față și facilitare de echipă într-un cadru de conectare virtual.

Content – pastile video și ghiduri personalizate care au scopul de a disemina rapid informații către un număr foarte mare de oameni, în vederea asigurării unei comunicări consecvente în organizație. Acest conținut constă atât în pastile video scurte pentru managementul emoțiilor, cu tips and tricks concrete, cât și în ghiduri pentru lucrul de acasă, cu răspunsuri ușor de folosit pentru provocări specifice din zona emoțională, cea tehnologică și productivitate.

“Pe 9 martie realitatea noastră s-a schimbat. A fost un roller coaster emoțional! Apoi am făcut ceea ce facem cel mai bine: am activat diferite tipuri de expertiză care formează ADN-ul Learning Architect. În săptămânile trecute am lucrat în permanență vorbind cu zeci de clienți, realizând webinarii pentru a sprijini peste 100 de persoane din comunitatea de resurse umane, empatizând cu provocările lor, generând idei si prototipând. Iar acum suntem încrezători că suntem capabili să ajutăm. Nu avem o soluție magică, dar avem instrumente clare pentru a ajuta oamenii din companii să rămână conectați si engaged.” – Stefania Antone, Managing Partner Learning Architect.

Learning Architect este o companie care creează și livrează soluții de învățare în zona de soft skills și leadership, armonizând nevoile oamenilor cu nevoile business-ului printr-o arhitectură în 3 pași: analiza-dezvoltare-consolidare, aflată în top 3 în clasamentul celor mai bune companii de training din România (L&D Industry Survey 2019, Learning Network).

Informații suplimentare se pot obține de la Gabriela Roșu, Customer Success Manager Learning Architect, Gabriela.rosu@learning-architect.ro, www.learning-architect.ro

Adauga comentariu

Cele mai noi

Beneficiile non-financiare precum programul flexibil, lucrul de acasă și siguranța locului de muncă sunt unele dintre cele mai puternice instrumente ale angajatorilor pentru a atrage și reține talentele în organizația lor, potrivit ediției cu numărul 20 a Studiului Randstad Employer Brand, unde România a fost prezentă pentru al doilea an consecutiv. În contextul schimbărilor generate […]

Detalii

Cum ar trebui să abordeze universitatea ta competiția în prezent și pe termen lung? Participă la evenimentul online gratuit, organizat de Access MBA pe 6 iulie. Discută, în cadrul unor conferințe video, cu reprezentanții școlilor de afaceri de top pentru a găsi școala la care visezi și demonstrează-ți abilitățile pentru admitere. În articolul său recent […]

Detalii

Performaceway, divizia de business a Grupului Yourway, adaugă în portofoliu său un nou serviciu, FIT YourSelf, de reconversie profesională destinat celor care își doresc o nouă direcție în carieră. Ca urmare a contextului socio-economic rezultat în urma pandemiei și care a afectat numeroase afaceri și, implicit, resursa umană, Performanceway a creat un nou program, FIT […]

Detalii

Revista HR Manager împreună cu Humanistic organizează joi 4 iunie, între orele 14.00–16.00, a doua ediție a evenimentului online „FAST FORWARD. ORGANIZAȚIA DIGITALĂ”, în cadrul căruia se va discuta despre un viitor sustenabil, un alt fel de viitor unde managerul HR are șansa de a contribui decisiv sub presiunea cifrelor și a rezultatelor. Discuțiile se vor […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter