Managementul conflictelor la locul de muncă
Oricât ne-am strădui să le evităm, ele apar și sunt câteodată chiar utile. Conflictele sunt o parte am îndrăzni să spunem firească a vieții noastre profesionale și personale iar cea mai bună modalitate de a trece cu succes peste ele nu este să le ignorăm, ci să le gestionăm conform unor principii corecte și eficiente.
În mediul de lucru, conflictele pot afecta negativ performanța și motivația, motive suficiente pentru ca managerii să își elaboreze din vreme o strategie pentru abordarea și aplanarea lor.
Pentru că știm însă cât de greu este de susținut o abordare constructivă în fața conflictului, vă recomandăm azi căteva resurse care vă vor da nu numai de gândit, dar și câteva idei pe baza cărora să puteți elabora soluții.
1. Un ghid CIPD de management al conflictelor pentru line manageri (pentru a-l vizualiza, înregistrarea pe site se face gratuit).
2. Un articol MindTools care face o trecere în revistă a stilurilor conflictuale posibile.
3. Un curs SkillSoft despre rezolvarea conflictelor prin comunicare eficientă.
4. O simulare SkillSoft pentru practicarea abilităților de management al furiei și conflictelor la locul de muncă.
Newsletter-ul Portal HR
100% fără spam