Pentru că începe (dacă nu a început deja) sezonul sărbătorilor în care există teoretic un nivel de așteptări din partea angajaților vizavi de ceea ce ar trebui să le ofere angajatorul și pentru că suntem încă în criză, poate că e un moment bun să ne gândim la modalitățile non-financiare de recunoaștere și răsplătire (mai ales în situația în care bugetele pentru recompense suplimentare sunt mici sau aproape inexistente).
Pentru că lucrurile nu sunt niciodată simple atunci când vine vorba de percepții ale meritelor, vă recomandăm azi câteva resurse care ar putea să vă ajute să clarificați beneficiile utilizării mijloacelor non-financiare de motivare, dar și să puneți bazele unei strategii coerente în acest sens în organizația voastră:
1. Un raport Employment Studies care detaliaza bazele teoretice ale conceptului și face o diferență fină dar semnificativă între recunoaștere și răsplată.
2. Un articol de pe HR World despre 25 de modalități de răsplătire non-financiară a angajaților.
3. Rezultatele unui studiu despre mijloacele non-financiare de motivare detaliate pe Society for Human Resources Management.
4. Rezultatele unui studiu McKinsey despre modalitățile de motivare non-financiară și impactul lor asupra performanței.
5. Un podcast CIPD pe această temă.
6. Adevărul despre motivație într-un interviu cu Dan Pink.
După trei ediții desfășurate online, ceremonia de decernare a Premiilor de Excelență în Resurse Umane revine live cu un nou format, HR Club Awards, și noi categorii de concurs, aliniate cu tendințele momentului. Alături de lideri de HR și de business din cele mai importante companii din România, ne vom întâlni pe 30 martie 2023, […]
DetaliiPepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță o nouă schimbare în cadrul echipei locale de management, prin numirea lui Vlad Vlădescu în funcția de East Balkans Snacks Marketing Manager. „Sunt încântat să preiau acest rol și să lucrez în continuare cu echipa noastră talentată pentru a dezvolta strategii care să creeze […]
DetaliiAstăzi, pe o piață din ce în ce mai competitivă, brandul de angajator joacă un rol strategic în promovarea și poziționarea companiilor, dar și în atragerea de talente noi și păstrarea angajaților valoroși actuali. Pe 5 aprilie, Employer Branding Conference 2023, cel mai important eveniment de profil din România, oferă profesioniștilor din HR oportunitatea de […]
DetaliiDiscuțiile despre salarii sunt în general tabu, însă în ultimii doi ani, dorința României de a se alinia la tendințele europene privind transparentizarea salariilor a dus către conversații mai deschise, astfel încât angajații să fie conștienți de valoarea lor din punct de vedere profesional. În acest sens, 9 din 10 angajați spun că își doresc […]
Detalii