Fie ca va mai dura pana sa se termine criza sau ca urmeaza o explozie a nevoilor de recrutare de talente, sunt putine organizatiile care isi mai pot permite acum sa functioneze fara a planifica.
De la bugete, la indicatori de performanta, nevoi de resurse umane, discutia despre ce ar trebui sa fie considerat strategic este una care se complica la fiecare pas si trebuie vazuta in contextul in care activeaza compania si in orizontul asteptarilor sale concrete.
Cei de la HR Toolbox ne pun la dispozitie rezultatele unui studiu derulat in peste 240 organizatii si al carui scop a fost exact acesta: de a stabili cum isi aliniaza acestea nevoile de capital uman la strategia organizatiei.
Iata cateva din ideile care ne-au placut:
1. Eforturile de planificare a fortei de munca trebuie formalizate pentru a pune la punct un curent de gandire de genul: „niciun plan de business fara un plan de talente”.
2. Managerii din business, in colaborare cu HR-ul sunt responsabili pentru crearea, mentinerea si evaluarea rezultatelor strategiei de planificare a fortei de munca.
3. Largirea orizontului de timp pe care se face planificarea nevoilor de talente pentru a depasi efortul strict de previzionare si a controla ci adevarat riscurile ce decurg dintr-un management reactiv al nevoilor de capital uman.
Descarca documentul pentru a intelege mai bine de ce lipsa planificarii duce de fapt la planificarea lipsei si de acolo pana la criza mai este doar un pas.
Atentie! Trebuie sa fii inscris(a) in comunitatea HR Toolbox pentru a avea acces la aceste informatii. Inscrierea e gratuita si dureaza doar cateva minute.
Anul 2023 a fost unul dificil pentru sectorul IT, atât la nivel global, dar mai ales în România. Pe de o parte, concedieri semnificative în prima parte a anului au lăsat foarte mulți candidați în căutare de job într-o piață cu pretenții tot mai ridicate, iar pe de altă parte, impozitarea veniturilor de peste 10.000 […]
DetaliiCustomer Experience Romania organizează CX Conference Bucharest 2023, un eveniment conceput pentru a sustine transformarea domeniul experienței clienților în România. Conferința va avea loc pe data de 25 octombrie la Nord Events Centre și se adresează liderilor din domeniul CX, marketing, resurse umane, customer care, customer service, vânzări, operațiuni și antreprenorilor romani. CX Conference Bucharest […]
Detalii91,2% dintre angajatorii care au participat la cel mai recent sondaj derulat de eJobs România au declarat că au în plan să facă angajări până la finalul anului. 5,4% spun că au blocat toate angajările, în timp ce 3,4% nu știu exact care va fi cursul evenimentelor până la final de an. Dintre cei care […]
DetaliiIndependenți, pragmatici, la curent cu noile tehnologii, tinerii din generația Z sunt deciși să își trăiască viața și să își construiască parcursul educațional și profesional conform propriului set de valori. Anual, la IUF- The International University Fair participă peste 20.000 de elevi și studenți. Datele ultimelor ediții ne arată că tinerii din România sunt din […]
Detalii