Primele zile ale reprezentantului de vânzări la birou
Ce s-ar face organizațiile fără oamenii de vânzări? (Evident, fără oamenii de vânzări performanți :-)). Cu siguranță că nu le-ar fi deloc bine (după cum nu le-ar fi bine nici fără alte functii denumite de „suport”, dar asta e o altă poveste).
Chiar și pentru un profesionist cu experiență în domeniul vânzărilor, primele zile la un nou loc de muncă pot constitui o provocare suficient de mare cât să îi afecteze performanța (câteodata chiar definitiv). Ca atare, pentru că ne dorim (și) de la ei rezultate într-un timp cât se poate de scurt, s-ar putea să fie nevoie să ne gandim la o strategie de „integrare” ușor diferită. Cel puțin aceasta este ideea de bază de la care pornește ghidul pe care vi-l recomandăm azi.
În organizatiile care iși respectă angajații există procese de „onboarding” („induction”) eficiente. Un astfel de proces conceput special pentru oamenii de vânzări poate constitui adesea „diferența semnificativă” între un salesman de succes și unul care nu ajunge să se identifice cu predicția de performanță din timpul recrutării.
Descarcă acum ghidul Sales Person Onboarding Best Practices și descoperă modalități concrete prin care te poți asigura că primele zile la locul de muncă sunt o rampă de lansare pentru specialistul în vanzari și nu un motiv de demotivare.
Pentru resurse de training și dezvoltare a angajaților care lucrează în zona comercială, consultă și catalogul nostru aici.
Newsletter-ul Portal HR
100% fără spam