Hot Now

Recunoasterea interna – studiu de caz

07 06 2011, Portal HR , Comenteaza, 4.806 afisari

In urma cu cateva zile comentam pe PortalHR un articol de pe HR Toolbox care lansa in discutie ipoteza introducerii unui sistem de „like”-uri similar cu cel de la Facebook pentru sustinerea unui efort de recunoastere interna nu doar benefic ci si absolut necesar.

Sistemul respectiv nu ar fi corelat direct cu mariri salariale, dar ar putea constitui o solutie deschisa si la indemana pentru manifestarea aprecierii si multumirii in cadrul unei companii. Pana la punerea in practica a unei astfel de strategii, sistemele actuale de recunoastere interna sunt pe cat de variate pe cat de creativi au fost profesionistii care le-au pus in practica.

Raportul de pe HR Toolbox pe care va sugeram sa il descarcati azi aduce in discutie un caz concret al unei companii care a reusit sa creasca nivelul de implicare (a se citi angajament) al angajatilor sai prin implementarea unui sistem de recunoastere bazat pe „momente extraordinare” (o traducere aproximativa a termenului din engleza: „wow moments”).

Cateva din aspectele care ne-au atras atentia in acest caz au fost:

1. Existenta unei persoane ale carei responsabilitati sunt starea de spirit a angajatilor si metodele de recunoastere/apreciere interna.

2. Implementarea unui sistem de networking social pentru consolidarea strategiei de recunoastere interna.

3. Rezistenta in timp a unui program de rasplatire a povestilor „cu talc”.

4. Modul practic in care se creste frumos si sanatos o cultura a recunoasterii.

5. Legatura subtila intre recunoasterea interna si calitatea relatiei cu clientii organizatiei.

Daca ti-am trezit interesul si vrei sa vezi cum poate sa functioneze o platforma de networking social pentru recunoasterea interna, descarca si citeste tot raportul ‘Wow Moments’ Helps TD Canada Trust Nurture Employee Engagement, Growth.

Adauga comentariu

Cele mai noi

 După trei ediții desfășurate online, ceremonia de decernare a Premiilor de Excelență în Resurse Umane revine live cu un nou format, HR Club Awards, și noi categorii de concurs, aliniate cu tendințele momentului. Alături de lideri de HR și de business din cele mai importante companii din România, ne vom întâlni pe 30 martie 2023, […]

Detalii

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță o nouă schimbare în cadrul echipei locale de management, prin numirea lui Vlad Vlădescu în funcția de East Balkans Snacks Marketing Manager. „Sunt încântat să preiau acest rol și să lucrez în continuare cu echipa noastră talentată pentru a dezvolta strategii care să creeze […]

Detalii

Astăzi, pe o piață din ce în ce mai competitivă, brandul de angajator joacă un rol strategic în promovarea și poziționarea companiilor, dar și în atragerea de talente noi și păstrarea angajaților valoroși actuali. Pe 5 aprilie, Employer Branding Conference 2023, cel mai important eveniment de profil din România, oferă profesioniștilor din HR oportunitatea de […]

Detalii

Discuțiile despre salarii sunt în general tabu, însă în ultimii doi ani, dorința României de a se alinia la tendințele europene privind transparentizarea salariilor a dus către conversații mai deschise, astfel încât angajații să fie conștienți de valoarea lor din punct de vedere profesional. În acest sens, 9 din 10 angajați spun că își doresc […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter