Cine nu are pagină de companie pe LinkedIn, ar trebui să-și facă. 🙂 E un instrument ideal pentru employer branding, pentru comunicarea cu profesioniștii din piață, dar și un mediu bun pentru creșterea nivelului de implicare (engagement) al angajaților actuali.
Mai mult decât o modalitate de prezentare a companiei, pagina de LinkedIn le permite angajaților să acționeze ca ambasadori indirecți, oferind în același timp organizațiilor posibilitatea de a măsura impactul postărilor și de a derula proiecte de recrutare targetate eficient.
Pentru a înțelege mai bine ce ar trebui să conțină o pagină de companie și cum trebuie găndit conținutul acesteia, recomandăm studierea paginilor de companie care au intrat în topul LinkedIn pe 2018:
Iată și câteva din ideile de reținut referitoare la conținut și aspect:
Pentru mai multe idei pentru pagini de companie de succes pe LinkedIn, citiți tot articolul Announcing LinkedIn’s Top 10 Company Pages of 2018.
Şapte companii de renume din România au intrat în finala competiţiei Top WellBeing Employer, ce premiază implicarea acestora pentru a oferi o stare de bine a angajaților și a comunității în care activează. Arctic SA, BCR, KPMG, Majorel Romania, mindit.io, Phillip Morris Romania și Provident Financial Romania au trecut de semifinala primei ediții a acestei […]
DetaliiRaluca Burghelea este noul Country Managing Director al Accenture România. Raluca și-a început cariera la Accenture în anul 2007, iar în prezent este Managing Director al Accenture Operations în România, rol pe care îl va păstra. În calitate de Operations Lead, ea a jucat un rol esențial în dezvoltarea activității locale din România în 6 […]
DetaliiPe 30 septembrie și 1 octombrie, la Sala Palatului din București, va avea loc IUF – The International University Fair, cel mai important eveniment educațional din Sud-Estul Europei. Reprezentanții universităților din 12 țări vor prezenta elevilor de liceu și studenților programele de licență, masterat și facilitățile la care pot avea acces (burse, surse de finanţare, […]
DetaliiZona micilor întreprinzători din România este, în mod tradițional, una extrem de dinamică, zeci de mii de SRL-uri fiind înființate în fiecare an. De la începutul anului și până în prezent peste 56.000 de SRL-uri noi au fost înregistrate, potrivit datelor publicate de Oficiul Național al Registrului Comerțului (ONRC), în timp ce procentul firmelor nou […]
Detalii