Hot Now

Pagina de companie pe LinkedIn – idei pentru un brand de angajator puternic

16 02 2015, Portal HR , Comenteaza, 3.625 afisari

În efortul de a dezvolta un brand de angajator (sau de talente) care să te ajute să rezolvi mai repede și mai bine proiectele de recrutare pe care le derulezi pentru organizația în sau pentru care lucrezi, cât de multă atenție ai acordat paginii de companie pe LinkedIn?

Cu toții suntem preocupați să ne punem la punct un profil pe LinkedIn cât mai atractiv, fie că ne aflăm în căutarea unui job, vrem să fim la curent cu ce se întâmplă în piață sau avem nevoie de o rețea puternică de contacte pentru a ne atinge obiectivele profesionale, dar foarte puțini sunt conștienți de importanța și impactul paginilor de companie pe LinkedIn atunci când vine vorba de un brand organizațional puternic.

Paginile de companie oferă o ocazie unică de a ține legătura cu toți profesioniștii interesanți din piață, ele sunt un spațiu virtual de comunicare și împărtășire de informații cheie despre organizație, de la datele de bază până la informații despre prezența în media, de inițiative, idei și experiențe care definesc organizația în detaliu. În plus, paginile de companie oferă posibilitatea de postare de anunțuri de joburi și de atragere, astfel, de profesioniști activ interesați într-o schimbare.

Dacă nu aveți încă o pagină de companie, puteți începe să o construiți de aici. După ce completați rubricile de bază, nu uitați să vă atrageți „followers” și să parcurgeți și ghidurile pe care LinkedIn le pune la dispoziție despre managementul inspirat al acestui mediu de comunicare.

Nu în ultimul rând, pentru doze mari de inspirație și idei de pus în aplicare, vă recomandăm prezentarea de mai jos care analizează cele mai bune pagini de companie de pe LinkedIn în 2014:

Best LinkedIn Company Pages in 2014 from LinkedIn

Adauga comentariu

Cele mai noi

Şapte companii de renume din România au intrat în finala competiţiei Top WellBeing Employer, ce premiază implicarea acestora pentru a oferi o stare de bine a angajaților și a comunității în care activează. Arctic SA, BCR, KPMG, Majorel Romania, mindit.io, Phillip Morris Romania și Provident Financial Romania au trecut de semifinala primei ediții a acestei […]

Detalii

Raluca Burghelea este noul Country Managing Director al Accenture România. Raluca și-a început cariera la Accenture în anul 2007, iar în prezent este Managing Director al Accenture Operations în România, rol pe care îl va păstra. În calitate de Operations Lead, ea a jucat un rol esențial în dezvoltarea activității locale din România în 6 […]

Detalii

Pe 30 septembrie și 1 octombrie, la Sala Palatului din București, va avea loc IUF – The International University Fair, cel mai important eveniment educațional din Sud-Estul Europei. Reprezentanții universităților din 12 țări vor prezenta elevilor de liceu și studenților programele de licență, masterat și facilitățile la care pot avea acces (burse, surse de finanţare, […]

Detalii

Zona micilor întreprinzători din România este, în mod tradițional, una extrem de dinamică, zeci de mii de SRL-uri fiind înființate în fiecare an. De la începutul anului și până în prezent peste 56.000 de SRL-uri noi au fost înregistrate, potrivit datelor publicate de Oficiul Național al Registrului Comerțului (ONRC), în timp ce procentul firmelor nou […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter